آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

۲۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶ ق.ظ

انواع مختلف طراحی گرافیکی (قسمت دوم)

3. طراحی گرافیکی رابط کاربری

رابط کاربری (UI) نحوه تعامل کاربر با یک دستگاه یا برنامه است. طراحی رابط کاربری فرایند طراحی رابط ها برای استفاده آسان و تجربه ای کاربر پسند است.

 

UI شامل همه مواردی است که کاربر با آنها تعامل دارد - صفحه، صفحه کلید و ماوس - اما در زمینه طراحی گرافیکی، طراحی UI بر تجربه بصری کاربر و طراحی عناصر گرافیکی روی صفحه مانند دکمه ها، منوها، میکرو تمرکز دارد. معاملات و موارد دیگر. این یک طراح UI است که تعادل زیبایی شناسی را با کارایی فنی تعادل برقرار کند.

طراحان UI در برنامه های رومیزی، برنامه های تلفن همراه، برنامه های وب و بازی ها تخصص دارند. آنها از نزدیک با طراحان UX (تجربه کاربری) (که تعیین می کنند برنامه چگونه کار می کند) و توسعه دهندگان UI (که برای ایجاد کار کد می نویسند) همکاری نزدیکی دارند.

نمونه هایی از طراحی گرافیک رابط کاربر

طراحی صفحه وب

طراحی قالب (WordPress، Shopify و غیره)

رابط بازی

طراحی برنامه

طراحان UI باید بازیکنان تیم باشند که هم از مهارت جدی در طراحی گرافیک برخوردار باشند و هم درک کاملی از اصول UI / UX، طراحی پاسخگو و توسعه وب. آنها علاوه بر برنامه های گرافیکی، به زبان های برنامه نویسی مانند HTML، CSS و JavaScript نیز نیاز دارند

4. طراحی گرافیک انتشار

انتشارات قطعات طولانی هستند که از طریق توزیع عمومی با مخاطب ارتباط برقرار می کنند. آنها به طور سنتی یک رسانه چاپی بوده اند. طراحی انتشار یک نوع کلاسیک از طراحی است - به کتاب ها، روزنامه ها، مجلات و کاتالوگ ها فکر کنید. با این حال، اخیراً افزایش قابل توجهی در انتشارات دیجیتال مشاهده شده است.

طراحان گرافیک که در نشریات تخصص دارند با ویراستاران و ناشران کار می کنند تا طرح هایی با دقت چاپی و آثار هنری همراه داشته باشند که شامل عکاسی، گرافیک و تصویر سازی می شود. طراحان نشر ممکن است به عنوان اعضای آزاد، به عنوان اعضای آژانس خلاق یا در داخل به عنوان بخشی از یک شرکت نشر فعالیت کنند.

 

نمونه هایی از طراحی گرافیک انتشار

کتابها

روزنامه ها

خبرنامه

راهنماها

گزارش های سالانه

مجلات

کاتالوگ ها

طراحان انتشار باید دارای مهارت های ارتباطی، چیدمان و سازمانی عالی باشند. علاوه بر تخصص در زمینه طراحی گرافیک، آنها باید مدیریت رنگ، چاپ و نشر دیجیتال را درک کنند.

5- بسته بندی طراحی گرافیکی

بیشتر محصولات برای محافظت و آماده سازی آنها برای ذخیره سازی، توزیع و فروش به نوعی بسته بندی نیاز دارند. اما طراحی بسته بندی همچنین می تواند به طور مستقیم با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کند، که این امر به ابزاری بسیار ارزشمند برای بازاریابی تبدیل می شود. هر جعبه، بطری و کیف، هر قوطی، ظروف یا قوطی شانس فرصتی برای روایت داستان یک برند است.

طراحان بسته بندی، مفاهیمی را ایجاد می کنند، میکاپ ها را توسعه داده و پرونده های آماده چاپ را برای یک محصول ایجاد می کنند. این امر نیاز به دانش تخصصی در مورد فرآیندهای چاپی و درک جدی در مورد طراحی و ساخت صنعتی دارد. از آنجا که طراحی بسته بندی بسیاری از رشته ها را لمس می کند، غیر معمول نیست که طراحان بتوانند دارایی دیگری را برای محصولی مانند عکاسی، تصاویر و هویت بصری ایجاد کنند.

 

طراحان بسته بندی ممکن است یک تجارت تمام عیار باشند یا در نوع خاصی از بسته بندی (مانند برچسب یا قوطی نوشیدنی) یا صنعت خاصی (مانند مواد غذایی یا اسباب بازی های کودکان) تخصص داشته باشند. کار آنها علاوه بر دانش قوی در مورد طراحی چاپی و صنعتی، به مهارت های مفهومی و حل مسئله نیز نیاز دارد. آنها باید انعطاف پذیر باشند تا خواسته های مشتریان، بازاریابان و تولید کنندگان را برآورده کنند و از روندهای فعلی آگاه باشند

.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۴۶
atena agency
سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵ ق.ظ

انواع مختلف طراحی گرافیکی

انواع مختلف طراحی گرافیکی

طراحی گرافیک از ترکیبات تصویری برای حل مشکلات و ارتباط ایده ها از طریق تایپوگرافی، تصاویر، رنگ و فرم استفاده می کند. هیچ راهی برای انجام این کار وجود ندارد، به همین دلیل چندین نوع طراحی گرافیکی وجود دارد که هر کدام حوزه تخصصی خود را دارند.

گرچه آنها اغلب با هم همپوشانی دارند، هر نوع طراحی گرافیکی نیاز به مجموعه خاصی از مهارت ها و تکنیک های طراحی دارد. بسیاری از طراحان در یک نوع واحد تخصص دارند. برخی دیگر روی مجموعه ای از انواع مشابه، تمرکز دارند. اما از آنجا که صنعت به طور مداوم در حال تغییر است، طراحان باید زبان آموزان سازگار و مادام العمر باشند تا بتوانند تخصص های خود را در سراسر حرفه خود تغییر دهند یا اضافه کنند.

خواه یک طراح مشتاق باشید یا به دنبال خدمات طراحی برای تجارت خود هستید، درک هشت نوع طراحی گرافیکی به شما در یافتن مهارت های مناسب برای شغل کمک می کند.

1. طراحی گرافیکی هویت بصری

یک برند رابطه بین یک تجارت یا سازمان و مخاطبان آن است. یک هویت تجاری به این صورت است که سازمان با شخصیت، لحن و ذات خود و همچنین خاطرات، احساسات و تجربیات خود ارتباط برقرار می کند. طراحی گرافیکی هویت بصری دقیقاً به این صورت است: عناصر بصری هویت برند که به عنوان چهره یک برند عمل می کنند تا آن خصوصیات نامشهود را از طریق تصاویر، شکل ها و رنگ ارتباط برقرار کنند.

طراحانی که در طراحی گرافیک هویت بصری تخصص دارند با سهامداران برند همکاری می کنند تا دارایی هایی مانند آرم، تایپوگرافی، پالت های رنگی و کتابخانه های تصویری که نمایانگر شخصیت یک برند است، ایجاد کنند. علاوه بر کارتهای ویزیت استاندارد و ثابت شرکتها، طراحان معمولاً مجموعه ای از دستورالعملهای برند بصری (راهنماهای سبک) را تهیه می کنند که بهترین شیوه ها را توصیف می کنند و نمونه هایی از مارک تجاری بصری را که در رسانه های مختلف اعمال می شود ارائه می دهند. این دستورالعمل ها به اطمینان از سازگاری برند در برنامه های آینده کمک می کنند.

طراحی هویت بصری یکی از متداول ترین انواع طراحی است. طراحان گرافیک هویت بصری باید دانش کلی در مورد انواع طراحی گرافیکی داشته باشند تا عناصر طراحی مناسب در تمام رسانه های تصویری ایجاد شوند. آنها همچنین به ارتباطات عالی، مهارتهای مفهومی و خلاقانه و اشتیاق به تحقیقات در صنایع، سازمانها، روندها و رقبا نیاز دارند.

2. بازاریابی و طراحی گرافیک تبلیغاتی

وقتی بیشتر افراد به طراحی گرافیک فکر می کنند، به طرح هایی که برای بازاریابی و تبلیغات ایجاد شده اند فکر می کنند.

شرکتها به اقدامات بازاریابی موفقیت آمیز وابسته به روند تصمیم گیری مخاطبان هدف خود بستگی دارند. بازاریابی عالی افراد را بر اساس خواسته ها، نیازها، آگاهی و رضایت خود از محصول، خدمات یا مارک درگیر می کند. از آنجا که مردم همیشه محتوای بصری را جذاب تر می یابند، طراحی گرافیکی به سازمانها کمک می کند تا به صورت مؤثرتر تبلیغ و ارتباط برقرار کنند.

طراحان بازاریابی برای ایجاد دارایی برای استراتژی های بازاریابی با صاحبان شرکت، مدیران، مدیران یا متخصصان بازاریابی همکاری می کنند. آنها ممکن است به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک تیم داخلی یا خلاق کار کنند. طراحان می توانند در نوع خاصی از رسانه ها (بسته بندی وسایل نقلیه یا تبلیغات مجله، به عنوان مثال) تخصص یابند یا مجموعه وسیعی از وثیقه را برای چاپ، دیجیتالی و فراتر از آن ایجاد کنند. در حالی که به طور سنتی چاپ محور است، این نوع طراحی رشد کرده و دارایی دیجیتالی بیشتری را شامل می شود، به خصوص برای استفاده در بازاریابی محتوا و تبلیغات دیجیتال.

نمونه هایی از طراحی گرافیک بازاریابی

کارت پستال و بروشور

مجله و تبلیغات روزنامه

پوسترها، آگهی ها و بیلبوردها

اینفوگرافیک

بروشور (چاپی و دیجیتالی)

بسته بندی خودرو

نمایش علائم تجاری و نمایشگاه

الگوهای بازاریابی ایمیل

ارائه پاورپوینت

منوها

تبلیغات رسانه ای، بنرها و گرافیک

تبلیغات بنر و retargeting

تصاویر برای وب سایت ها و وبلاگ ها

طراحان بازاریابی به مهارتهای عالی ارتباطی، حل مسئله و مدیریت زمان نیاز دارند. علاوه بر اینکه در چندین برنامه طراحی گرافیکی، چیدمان و نمایش نیز مهارت دارند، باید برای تولید برای محیط های چاپی و آنلاین نیز آشنا باشند. موقعیت های ورود به سطح در این زمینه راهی عالی برای طراحان جدید برای یادگیری فرایندها و کسب مهارت ها و تجربه های ارزشمند است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۵۵
atena agency
شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۲۵ ق.ظ

چرا باید یک لوگو بی موقع بسازید

چرا باید یک لوگو بی موقع بسازید

 برای مبتدیان دلایل مختلفی وجود دارد که شما باید وقت خود را برای ایجاد یک لوگو بی انتها اختصاص دهید. یکی از معیارهای یک لوگو خوب این است که بی موقع است - این بدان معنی است که شما هر سال مجال طراحی مجدد و پر هزینه ای ندارید. همچنین این امکان را به شما می دهد تا از یک برند تجاری قوی برخوردار باشید که به شما کمک می کند تا به راحتی شناخته شوید. این می تواند وسوسه انگیز باشد که هنگام طراحی لوگوی خود الهام بخش زیادی از آخرین روند باشد، با این حال، ما آن را توصیه نمی کنیم. روند در حال حاضر اغلب بسیار بد سن می رود. اگر سال هاست که قصد دارید یک لوگو مشابه را داشته باشید، بهتر است لمس های کلاسیک و سادگی داشته باشید. لوگو های بی انتها نیز از مزیت دادن اعتبار برخوردار هستند. اگر لوگو شما نشان دهنده تجربه شرکت شما باشد، افراد به احتمال زیاد به راحتی به شما اعتماد می کنند.

چند نکته برای ایجاد یک لوگو بی انتها

 اول، طراحی یک لوگو مهم است که دقیقاً مثل شما باشد. این نباید یک لوگو باشد که نشان دهنده ارزش ها یا محصولات یک شرکت دیگر باشد. باید نماینده شما باشد به نظر شما بعد از این همه سال چه کاری باعث شده است که لوگو اپل (لوگویی که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است) موفق شود؟ با وجود برخی تغییرات جزئی در مدرن سازی تصویر خود، شرکت کالیفرنیایی آن را با نماد سیب ساده نگه داشته است. فقط به این دلیل که یک لوگو درست می کنید به این معنی نیست که باید به موقع گیر کرده باشید. در عوض، باید سازگار باشد تا بتوانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید و بدین ترتیب تصویر نام تجاری خود را بی زمان کنید. اگر مجبورید لوگو خود را اصلاح کنید، سعی کنید عناصر قابل تشخیص کار خود را مانند رنگ یا فونت درج کنید. سپس این موضوع بین نسخه های مختلف لوگو شما ایجاد می کند.

 

 آیا تا به حال به فکر ایجاد لوگو ژاکت افتاده اید؟ اگر می خواهید به سن و تجربه شرکت خود توجه کنید این می تواند گزینه خوبی باشد. به عنوان مثال این لوگوهای سپر به طور مستقیم از کتهای خانواده های بزرگ، کشورها یا دانشگاه های معتبر الهام گرفته شده است. به لوگو سازنده خودروی پورشه فکر کنید. تصویر برند آنها مستقیماً از البسه شهر اشتوتگارت آلمان الهام گرفته شده است و فکر می کنید قدمتی صدها ساله دارد. بدون شک تعجب خواهید کرد که یاد بگیرید که لوگو پورشه در دهه 50 ساخته شد! یک ترفند کوچک دیگر برای ایجاد یک لوگو بی موقع، اضافه کردن سال تأسیس شرکت شما است. ذکر کوچک "از سال 1967" نشان می دهد که شما جدی هستید. توجه کنید که بسیاری از شرکت های بزرگ این کار را انجام می دهند، و اعتبار زیادی می بخشد، به خصوص اگر مجبور باشید از رقابت خارج شوید.

شرکت خلیج هادسون

 آیا شرکت خلیج هادسون را می شناسید؟ این شرکت کانادایی با لوگو است که مربوط به قرن هفدهم است. در آن زمان این شرکت متخصص در تجارت خز بود. اکنون آنها چندین فروشگاه بزرگ جعبه دارند. لوگو شرکت Hudson's Bay یک لوگو لباسی است که نشان دهنده حیات وحش کشور نوردیک است، یک روباه و چهار پرنده در این لوگو یافت می شود. البته ظاهر لوگو آنها از آن زمان به روز شده است، اما ما هنوز هم عناصر اصلی تصویر برند آنها را می یابیم. آنها همچنین با افتخار اعلام می کنند که از سال 1670 تا کنون بوده اند.

در پایان، شما حق دارید که برای یافتن الهام از لوگوی خود به جدیدترین روندها نگاه کنید، با این وجود، حتماً دید دراز مدت دارید. فقط به این دلیل که پانتون یک رنگ نارنجی روشن را انتخاب می کند به عنوان رنگ سال به این معنی نیست که شما باید غیبت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۹:۲۵
atena agency
پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۴۹ ق.ظ

آنچه شما باید بدانید تا یک طراح UX شوید. ( قسمت دوم)

آنچه شما باید بدانید تا یک طراح UX شوید. ( قسمت دوم)

در مبحث قبل با قسمتی از این مقاله آشنا شدیم، با ما باشید با ادامه این مطلب.

سوالم را دوباره می پرسم:

این متخصصان خلاق دقیقاً چه کاری انجام می دهند؟ چگونه یک طراح UX می شوید؟ ما به کمک متخصصان با تجربه در طراحی استفاده کردیم تا نگاهی دقیق تر به چگونگی تعریف طراحی UX و آنچه که برای شروع یک حرفه در این زمینه در حال تحول نیاز است، داشته باشیم.

 

طراحان UX کجا کار می کنند؟

طراحان UX دارای محیط کاری مشابه طراحان گرافیک و توسعه دهندگان وب هستند. مطابق دفتر آمار آمار کار (BLS)، بسیاری از طراحان گرافیک توسط شرکتهای تخصصی طراحی یا آژانس هایی کار می کنند که با مشتریانی کار می کنند که کارمندان خود را از طراحان اختصاصی ندارند.

 

با این حال، اکثر طراحان UX خود اشتغالی دارند و مستقیماً با مشتری کار می کنند، با گزارش BLS مبنی بر این که 22 درصد از طراحان گرافیک و 16 درصد از توسعه دهندگان وب پیمانکاران مستقلی هستند. 1 طراحان UX که به عنوان فریلنسر کار می کنند، معمولاً می توانند از یک کار انعطاف پذیر لذت ببرند. برنامه، اگرچه آنها همچنین باید برای جذب مشتری جدید، وقت خود را صرف بازاریابی در شغل خود کنند.

 

چه مهارت طراحی UX مورد نیاز است؟

برای اینکه بتوانید به عنوان یک طراح UX کار کنید، یک مهارت ویژه ای لازم دارد! این متخصصان به خلاقیت، درک اصول اولیه طراحی و توانایی اطلاع دقیقی از عملکرد کاربر با محصول نهایی نیاز دارند.

 

Vellos می گوید: "همدلی به شما کمک می کند تا در تمام مراحل تمرکز خود بر نیازها و اولویت های کاربر متمرکز شوید."

 

مهارتهای نرم مانند اینها به طراحان UX این درک را می دهند که برای ارائه تجربه کاربر درجه یک نیاز دارند. ما برای کشف این لیست از مهارتهای برتر قابل انتقال در این حرفه طراحی، بیش از 23000 پست شغلی طراح UX را تجزیه و تحلیل کردیم:

 

مهارت های قابل انتقال در تقاضا2

 

خلاقیت

همکاری

پژوهش

ارتباطات

حل مسئله

توجه به جزئیات

مهارتهای ارائه

نوشتن

برنامه ریزی

مدیریت زمان

البته، حتی با وجود این مهارت های قابل انتقال در زیر کمربند آنها، هنوز هم باید طراحان UX از جدیدترین فن آوری و ابزار تجارت استفاده کنند. این بهترین مهارت های فنی است که کارفرمایان در طراحان UX به دنبال آن هستند:

 

مهارت های فنی در تقاضا2

 

قابهای UX

نمونه سازی

تحقیقات کاربر

مجموعه نرم افزار Adobe Creative

طراحی تعامل

طراحی رابط کاربری

ساختار اطلاعات

تست قابلیت استفاده

طراحی فرآیند

جاوا اسکریپت

چگونه یک طراح UX می شوید؟

اگر حرفه ای در طراحی UX در رادار شما باشد، کسب مدرک بین المللی در طراحی گرافیک اولین قدم قوی است. اگرچه بسیاری از برنامه های سبک bootcamp در دسترس هستند تا بتوانند دوره نقصان طراحی UX را به دانشجویان بدهند، اما تجزیه و تحلیل ما در مورد بیش از 13،000 پست شغلی طراح UX نشان داد که 92 درصد از کارفرمایان به دنبال نامزدی با مدرک لیسانس هستند .3

 

این آموزش به یک نگاه کارفرمایان نشان می دهد که شما در اصول اساسی طراحی پایه و اساس محکمی دارید. همچنین می توانید با ورود به کارآموزی مربوطه یا اختصاص دادن پروژه های طراحی UX خود، در دنیای واقعی در UX تجربه کنید تا بتوانید نمونه کارها را برای کارفرمایان آینده خود بسازید.

 

چندین گواهینامه حرفه ای نیز موجود است، مانند گواهینامه UX از گروه Nielsen Norman. متخصصان طراحی معمولاً پس از گذراندن تعداد مشخصی از ساعت تجربه و قبولی در امتحان، مجوز صدور گواهینامه را می دهند. اگرچه این گواهینامه ها اختیاری هستند، اما آنها راه دیگری برای نشان دادن کارفرمایان ارائه می دهند که شما به طراحی منحصر به فرد مهارت های UX نیاز دارید.

 

آیا شما برای طراحی UX انتخاب کرده اید؟

سرانجام پاسخی در مورد سؤالات سوزاننده خود در مورد مشاغل طراحی UX دارید. اما قبل از اینکه یک طراح UX شوید، باید اطلاعات بیشتری کسب کنید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۷:۴۹
atena agency
چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۴۷ ق.ظ

آنچه شما باید بدانید تا یک طراح UX شوید

آنچه شما باید بدانید تا یک طراح UX شوید

اگر هر زمان را برای جستجوی یک کار طراحی صرف کرده اید، شانس خوب است، شما می توانید یک پست شغلی را مشاهده کنید که به دنبال یک طراح تجربه کاربر (UX) است. قطعا این حس مبهم را دارید که طراحی UX ارتباطی با وب سایت ها دارد. اما شما هنوز هم در مورد این بخش رو به رشد زمینه طراحی و حرفه های طراحی UX که هنوز هم می بینید، اطلاعات زیادی کسب خواهید کرد.

 

این متخصصان خلاق دقیقاً چه کاری انجام می دهند؟ چگونه یک طراح UX می شوید؟ ما به کمک متخصصان با تجربه در طراحی استفاده کردیم تا نگاهی دقیق تر به چگونگی تعریف طراحی UX و آنچه که برای شروع یک حرفه در این زمینه در حال تحول نیاز است، داشته باشیم.

 

با همه چیز از اهمیت تجربه کاربر گرفته تا مهارتهای طراحی UX که در نیروی کار به آن ها نیاز دارید، با ما همراه شوید.

 

تجربه کاربر چیست؟

اصطلاح تجربه کاربر به نحوه تعامل افراد با یک محصول طراحی شده، از برنامه ها و وب سایت ها گرفته تا محصولات فیزیکی اشاره دارد. Kat Kell Vellos، طراح ارشد UX می گوید: "تجربه کاربر در طراحی محصولات دیجیتالی و فیزیکی متمرکز است که استفاده از آن بصیرت است و نیازهای کاربر را به روش های معقول، کارآمد و دلپذیری برآورده می کند.

 

طراحی UX مانند هوا است: شما ممکن است بیشتر اوقات متوجه آن نشوید، اما وقتی در آنجا نباشد، بسیار دردناک می شود. Vellos می گوید: "اگر شما به دلیل اینکه یک وب سایت یا برنامه شما را گیج کرده یا ناامید کرده است، تلفن یا رایانه خود را فریاد زده اید، می دانید که یک طراحی UX بد چه شکلی دارد".

 

داشتن طراحی کاربر پسند چیزی بیش از راحتی نیست. جسی کراوچ، مالک Never Astray، خاطرنشان می کند که "اگر نمی توانید از ابزارهای موجود استفاده کنید زیرا آنها بیش از حد گیج کننده هستند، احتمالاً به هیچ وجه از آنها استفاده نمی کنید."

 

چرا طراحی UX مهم است؟

این ما را به اهمیت طراحی UX می کشاند. اگر محتوای دیجیتالی آنقدر ضعیف طراحی شده باشد که کاربران به سادگی از آن جلوگیری کنند، می توانند اطلاعات یا منابع مورد نیاز خود را از دست ندهند. Vellos می گوید: "طراحی UX برای اطمینان از اینکه همه مردم قادر به درک و استفاده آسان محصولات، خدمات و واسطهای مورد نیاز برای تعامل هستند، مهم هستند."

 

تأثیر طراحی UX فراتر از کاربران خاص است. تجربه کاربر آنقدر برای دنیای دیجیتال حیاتی است که منجر به توسعه محصولات جدید و روندهای طراحی از جمله فناوری پیشگام مانند تلفن های هوشمند می شود.

 

Crouch می گوید: "روند وب به خودی خود در حدود تجربه کاربر شکل گرفته است." "طراحی پاسخگو، صفحات وب با کارایی بالا و تمرکز سنگین بر فناوری های طراحی گرا مانند پیشرفت استانداردهای CSS، چیزی هستند که امروزه وب را برای استفاده زیبا و لذت بخش می کند."

 

طراحان UX چه کاری انجام می دهند؟

طراحان UX وظیفه نظارت بر کل مراحل طراحی وب سایت، برنامه یا محصول جدید را دارند. براساس بنیاد طراحی تعامل، طراحان UX باید از خود بپرسند که چرا، چه چیزی و چگونه مصرف کنندگان از یک محصول استفاده می کنند. فقط پس از پاسخ دادن به این سؤالات، آنها برای ایجاد یک تجربه کاربری قدرتمند و بصری آماده خواهند بود.

 

با توجه به آموزش غیرمستقیم، کارهای روزانه یک طراح UX ممکن است شبیه هر نوع دیگر از طراحی وب یا گرافیک باشد. این متخصصان از همان نرم افزار و ابزارهایی مانند Adobe Creative Suite® استفاده می کنند تا طرح هایی را ایجاد کنند که انتظارات مشتری را برآورده کرده و یک پیام را به شما منتقل کند. اما در زیر سطح، آنها همیشه ارزیابی می کنند که چگونه انتخاب طراحی آنها بر قابلیت استفاده محصول نهایی تأثیر خواهد گذاشت.

 

طراحان UX تحقیقات گسترده کاربران، از جمله مصاحبه ها را انجام می دهند تا انگیزه های کاربران نهایی را برای استفاده از یک محصول و نحوه عملکرد آنها انتظار داشته باشند. آنها همچنین برای برنامه ریزی طرح های خود نمونه های اولیه و وایرهای مستندی ایجاد می کنند و از نزدیک با مشتریان و سایر اعضای تیم طراحی همکاری می کنند تا اطمینان حاصل کنند که این پروژه اهداف خود را برآورده می کند و در بودجه باقی می ماند

ادامه دارد ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۷:۴۷
atena agency
سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۴۰ ق.ظ

7 چیزهایی که طراحان خودآموز نمی دانند ( قسمت دوم)

7 چیزهایی که طراحان خودآموز نمی دانند ( قسمت دوم)

در مقاله گذشته در رابطه با 3 گزینه از 7 چیزهایی که طراحان خودآموز نمی دانند صحبت کردیم، حال به ادامه آن می پردازیم.

4- مهارت های ارائه

جنیفر آیوت، معاون دانشکده طراحی دانشکده راسموسن می گوید: "قادر به ارائه طرح های خود به کسی - خواه مدیر هنری شما یا مشتری باشد"، واقعاً دلهره آور است زیرا عامل ترس از صحبت های عمومی را با خود به همراه دارد. آیوت می گوید: "تمرین، تمرین، تمرین" بهترین روش برای تسلط بر هنر ارائه کار خود است.

 

او می گوید توانایی بیان با اطمینان دلیل منطقی در انتخاب رنگ، انتخاب فونت، عناصر هنری و چیدمان کلی نشانگر یک حرفه ای واقعی است. طراحان رسمی تحصیل کرده فرصتهای زیادی برای کامل کردن مهارتهای ارائه خود دارند تا بتوانند در زمان محاسبه ایستادگی کنند.

 

5. انتقادات و بازخورد

اندرو لو، طراح، می گوید: "تمرین زیادی لازم نیست که شخصاً انتقاد کنید." در یک صنعت برش مانند طراحی گرافیک، داشتن پوستی ضخیم مهم است. او می گوید توانایی صحبت در مورد طراحی به صورت عینی به او کمک کرده است که واژگان خود را در پیش ببرد و خود را از کارش جدا کند.

 

"تمرین زیادی لازم است که شخصاً انتقاد نکنید."

نگ می گوید انتقادات دانشگاهی اوضاع کاری واقعی را شبیه سازی می کند که در آن افراد غالباً دارای دیدگاه های قوی و متضاد هستند. او تحولاتی را که بین سال اول و سال اول رخ می دهد توصیف می کند - بازه زمانی که دانش آموزان می گویند، "آیا این خوب است؟" به "این را از هم جدا کنید!" آموزش رسمی او به او آموخت که از بازخورد منفی به جای اینکه روی آن بگذرد، رشد کند.

 

6. چشم انداز

غالباً این فرصت را ندارید که توسط افرادی که به اندازه طراحی شما علاقه دارند، محاصره شوند. در ابتدایی ترین شکل آن، طراحی گرافیک در مورد حل مشکلات است. زیبایی آن این است که هیچ دو طراح مشکل را به روشهای یکسان حل نمی کنند.

 

لو می گوید: "در یک حرفه ای غیر معمول است که ده ها تن از همسالان در یک اتاق در یک چیز متفاوت با یکدیگر کار کنند." وی می افزاید: هر پروژه یک درس در چشم انداز است، چه به حسادت ایده منجر شود و چه از نظر تحقیر. از محاصره طراحان با پیشینه های مختلف، انگیزه ها و استعدادهای مختلف می توان آموخت.

 

7. شبکه سازی

به گفته Ng، یکی از بزرگترین مزایایی که فارغ التحصیلان طراحی نسبت به طراحان خودآموز دارند، شبکه فارغ التحصیلان است. او توضیح می دهد که بسیاری از شرکت های طراحی از دانشگاه هایی که کارمندانشان در آن شرکت می کنند، استخدام می کنند. در اکثر مدارس طراحی نیز برنامه هایی برای کارفرمایان برای ارتباط با دانش آموزان به پردیس برگزار می شود.

 

لو می گوید پیدا کردن دیگران که اشتیاق شما را دارند می توانند در دراز مدت سود سهام خود را پرداخت کنند. او می گوید آن دسته از افراد تمایل دارند که به هم بچسبند و مایلند به یکدیگر کمک کنند تا از جاده خارج شوند.

 

لو اضافه می کند: "شما به ناچار به همان افراد فرار خواهید کرد و هیچ توضیحی برای پایان یافتن آنها وجود ندارد."

از دست ندهید

کارشناسان ما با کسب مدرک طراحی گرافیک، این نکته را آشکار کرده اند که می توان سود زیادی کسب کرد. با این گفته، آنها همچنین توافق کردند که آموزش رسمی فقط نقطه شروع است. هر طراح بزرگ باید بعد از فارغ التحصیلی خود تدریس شود زیرا صنعت همیشه در حال تحول است.

 

لو می گوید: "برخلاف طراحان گرافیک خودآموز، بدون شک می توانم بگویم که با رفتن به دانشگاه چیزی را از دست ندیدم." حرف او را برای این حرف بزنید - وقت آن است که حرفه طراحی گرافیک خود را به سطح بعدی برسانید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۷:۴۰
atena agency
دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۴۰ ق.ظ

7 چیزهایی که طراحان خودآموز نمی دانند

7 چیزهایی که طراحان خودآموز نمی دانند

آیا واقعاً به یک مدرک برای موفقیت امروز احتیاج دارید؟ این گفتگو وقتی به طور فزاینده ای محبوب می شود که جامعه از بچه هایی مانند بیل گیتس، استیو جابز و مارک زاکربرگ بخاطر موفقیت بسیار خوب با وجود ترک تحصیل، ستایش کند.  بله عجیب است اما این واقعیت دارد، بیل گیتس، استیو جابز و مارک زاکربرگ بخاطر موفقیت واقعا ترک تحصیل کرده اند و می بینید که راهشان را هم درست انتخاب کرده اند.

 

اگر امیدوار هستید که وکیل یا جراح شوید، دور زدن یک آموزش رسمی گزینه ای نیست. اما اگر آرزو می کنید طراح باشید، ناگزیر این سوال را دیر یا زود می پرسید: آیا مدرک طراحی گرافیک لازم است؟

 

"من بدون شک می توانم بگویم که با رفتن به دانشگاه چیزی را از دست ندادم."

پاسخ صادقانه نه، لازم نیست. تعدادی از طراحان گرافیک خودآموز هستند که مشاغل بدون آموزش رسمی را راه اندازی کرده اند. اما چندین مزیت نادیده گرفته شده برای گرفتن مدرک وجود دارد.

 

ما با تعداد معدودی از طراحان گرافیک با مدرک صحبت کردیم که اصرار دارند که آموزش رسمی آنها نقش مؤثری در مشاغل آنها داشته است. اعضای هیئت منافع ما هفت مورد را که هیچ وقت بدون کسب مدرک خود نمی توانستند به دست بیاورند، فاش کرد.

 

7 چیزهایی که طراحان خودآموز معمولاً از دست می دهند

برای آموزش مهارت های نرم افزاری استاندارد، کمبود آموزش طراحی گرافیک در آنجا وجود ندارد، اما کارشناسان ما قبول دارند که چندین نکته مهم وجود دارد که طراحان گرافیک خودآموز آنها معمولاً فاقد آن هستند.

 

1. تاریخچه و مبانی طراحی گرافیک

باور کنید یا نه، طراحی گرافیک تقریباً طولانی تر از نرم افزار Adobe بوده است. برخی افراد خود را طراح می نامند فقط به این دلیل که می توانند در فتوشاپ حرکت کنند. دانستن تاریخچه کاردستی و تسلط بر مفاهیم اساسی طراحی به شما کمک می کند تا پایه و اساس محکمی را ایجاد کنید تا بتوانید تمام حرفه خود را ایجاد کنید.

اشلی شوارتو، مدیر خلاق شرکت امنیت آگاهی می گوید: "طراحان خودآموز معمولاً به دنبال این هستند که چه دکمه هایی را برای انجام کار بجای یادگیری از زمین با اصول طراحی به کار گیرند." او می گوید که به دلیل بی توجهی بی پروا به اصول طراحی اولیه، اغلب می تواند طراحان گرافیک خودآموز را مبتنی بر پرتفوی آنها نشان دهد.

 

2. آزادی برای شکست

ویکتور نگ، طراح پینترست می گوید: "تنها چیزی که بیشتر از همه در دانشگاه به من تعلق می گرفت، آزادی ناکام ماندن و ناکامی تماشایی بود." عدم موفقیت در دنیای واقعی منجر به از دست رفتن دلار می شود، مشتریان عصبانی شده و احساسات برند را ضعیف می کند. اما در مدرسه، بدترین نتیجه یک درجه بد و یک نفس کبود است.

 

"تنها چیزی که من در کالج برایش مصاحبه کردم آزادی عدم موفقیت و شکست چشمگیر بود."

نگ می گوید که بخاطر فرصتی که وی مجبور شد آزمایشی را با طراحی های خود در دانشگاه داشته باشد، سپاسگزار است. او قادر بود کمتر درباره محصول نهایی نگران شود و بیشتر بر روی فرآیند واقعی تمرکز کند، که به او کمک کرد تا به حرفه ای که امروزه در آن است، تبدیل شود.

 

3. درمان صحیح پرونده ها

طراح گرافیک، آنیتا مگنا می گوید، بسیاری از طراحان خودآموز از چگونگی تنظیم صحیح پرونده های تمیز برای چاپ حرفه ای آگاهی ندارند. دوره های طراحی به شما یاد می دهد که چگونه از JPG در مقابل PNG و TIFF استفاده کنید. همچنین تفاوت بین فایلهای bitmap و فایلهای بردار و نحوه بررسی صحیح فایلها برای جدا شدن رنگ و CMYK را قبل از ارسال آنها برای چاپ، خواهید آموخت.

 

دیوید بلاک، کارآفرین و طراح گرافیک فصلی می گوید: "من به طور مداوم باید پرونده های طراح قبلی [در شرکت من] را که هیچ آموزش رسمی نداشتند، تعمیر کنم." او غالباً با پرونده هایی روبرو می شود که هیچ ارتباطی با موضوع، اندازه نامناسب تصویر و حواشی متناقض ندارند - همه کارهایی که او ادعا می کند یک طراح با آموزش صحیح هرگز انجام نخواهد داد.

ادامه دارد...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۷:۴۰
atena agency
يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۴۰ ق.ظ

ادامه تئوری رنگ ها

ادامه تئوری رنگ ها

انتخاب رنگ می تواند تأثیر بزرگی در واکنش مخاطبان شما و احساس آنها در مورد محصول شما بگذارد. این می تواند باعث گرسنگی، الهام بخش اعتماد یا ایجاد احساس آرامش یا هیجان شود. به همین دلیل است که هر رنگی باید به طور استراتژیک انتخاب شود تا در اهداف کلی قطعه کمک کند.

 

هر رنگ چه چیزی را نشان می دهد؟

آیا به دنبال یک راهنمای برای رنگ آمیزی و احساساتی هستید که معمولاً به هر کدام گره خورده است؟ خود را با عبارات مشترکی که هر رنگ انجام می دهد، آشنا کنید.

 

قرمز چیست؟

رنگ قرمز اغلب با برانگیختن احساسات قوی یا پرشور همراه است. عشق، راحتی، اطمینان، گرما، هیجان و شور و نشاط برخی از احساسات مثبت تر است که به این رنگ متصل می شود. خشم و خطر برخی از احساسات منفی ناشی از رنگ قرمز است.

 

رنگ صورتی چیست؟

صورتی که با شکلات ها و کارت های با مضمون بسیار دلپذیر که در روز ولنتاین وجود دارد، با عاشقانه و عشق همراه است. همچنین تصور می شود که پینک احساس خاصی از آرامش را در بینندگان تحریک می کند. از نظر فرهنگی، بسیاری رنگ صورتی را به عنوان یک رنگ زنانه طبقه بندی می کنند و به همین دلیل به مهربانی، نرمی و دلسوزی فکر می کنند.

 

نارنج چیست؟

پرتقال معمولاً با هیجان، اشتیاق و گرما در ارتباط است. این یک رنگ پر انرژی است که تمایل به جلب توجه دارد، به همین دلیل اغلب در علائم راهنمایی و رانندگی استفاده می شود. مرکبات و طراوت بخشیدن به زیبایی نیز معمولاً با رنگ نارنجی مرتبط هستند.

رنگ زرد چیست؟

زردها معمولاً رنگهای شاد و گرم دارند، اما همچنین نشان داده شده است که باعث احساس ناامیدی و عصبانیت می شود. رنگ زرد چشم نوازترین رنگ ها است، بنابراین اغلب برای جلب توجه به علائم راهنمایی و رانندگی یا جلب توجه بیننده در یک تبلیغ استفاده می شود.

 

سبز چیست؟

Green حامل بسیاری از اتصالات و اتصالات است. اگرچه به طور کلی با طبیعت همراه است، اما با احساس آرامش، آرامش و سلامتی نیز در ارتباط است. سبز همچنین می تواند با پول، حسادت، موفق باشید و باروری در ارتباط باشد.

 

رنگ آبی چیست؟

آبی به عنوان یک رنگ آرامش بخش و یکدست مشاهده می شود. این اغلب پایدار و غیر تهدیدآمیز تلقی می شود و می تواند یک احساسات آرام و آرام را ترویج کند. آبی همچنین با احساس فاصله یخی و غم و اندوه در ارتباط است.

 

بنفش چیست؟

بنفش اغلب به عنوان مرموز، تخیل و معنوی توصیف می شود. همچنین به طور کلی با ثروت و حق امتیاز همراه است، زیرا بسیاری از پادشاهان مشهور لباس بنفش به تن داشتند.

 

رنگ سفید چیست؟

از نظر فرهنگی، سفید رنگ مدت هاست که با پاکیزگی، بی گناهی و پاکی همراه است. به همین دلیل است که عروس به طور کلاسیک لباس عروسی سفید می پوشد. در طرف تلنگر نیز می توان آن را سرد، استریل یا پوستی قلمداد کرد، بنابراین استفاده مناسب از رنگ سفید بسیار مهم است.

 

چه چیزی سیاه را نشان می دهد؟

رنگ سیاه اغلب با مرگ، سوگواری یا شر مرتبط است. این یک رنگ غالب در هالووین است و غالباً رنگ لباس بسیاری از معجزه در افسانه ها و فیلم ها است. از رنگ سیاه نیز اغلب در مد استفاده می شود، زیرا به راحتی یک اثر لاغری ایجاد می کند.

 

رنگ های خود را عاقلانه در نظر بگیرید

طراحی گرافیکی چیزی بیش از انتخاب چند رنگ است که در کنار هم خوشایند به نظر می رسند. شناخت روانشناسی رنگ و دانستن نحوه استفاده استراتژیک از اصول اساسی طراحی گرافیک است.

 

تئوری رنگ فقط یکی از مهارتهای اصلی است که در یک برنامه درسی طراحی گرافیکی رسمی پوشانده شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۷:۴۰
atena agency
شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۴۳ ب.ظ

راهنمای طراح گرافیک روانشناسی رنگ

راهنمای طراح گرافیک روانشناسی رنگ

تئوری رنگ به خودی خود یک علم و هنر است که برخی از آنها به عنوان مشاوران رنگ یا بعضاً مشاوران برند، مشاغل کل را ایجاد می کنند. دانستن تأثیر رنگ در اکثر افراد، یک تخصص فوق العاده با ارزش است که طراحان می توانند به مشتریان خود تسلط و ارائه دهند.

البته چیزهای زیادی برای آن وجود دارد چیزی به سادگی با تغییر رنگ دقیق یا اشباع یک رنگ می تواند احساس کاملاً متفاوتی را برانگیزد. اختلافات فرهنگی می تواند این تأثیرات را پیچیده کند، با رنگ و نشاط و شادابی در یک کشور در کشور دیگر افسرده می شود.

این اولین بار است که در یک سری دو قسمتی در زمینه تئوری رنگ صحبت خواهم کرد. ما را دنبال کنیم تا حقایق جذابی را در رابطه با رنگ ها به دست آورید، این حقایق می تواند به شما در بسیاری از موارد کمک کند.

آیا به یک لوگو که به جای رنگ آبی زرد است، متفاوت پاسخ می دهید؟ فکر اول شما ممکن است این باشد که اهمیتی ندارد، اما رنگ های به کار رفته در یک طرح می توانند در بینندگان آن تأثیر داشته باشند. استفاده از رنگ در طراحی گرافیکی راهی عالی برای تأثیرپذیری از روشی است که بیننده نسبت به یک ترکیب احساس می کند. به عنوان مثال، رنگ های سبز روشن تمایل به برانگیختن بهار و طبیعت دارند، که این امر باعث می شود احساس کاملی برای لوگو یک شرکت انرژی تجدید پذیر باشد. پس از این رنگ هرگز غافل نشوید، این رنگ هیچ گاه از مد نمی افتد.

 

همه شرکت ها و مارک ها در وب سایت های خود، در تبلیغات و محصولات خود از رنگ استفاده می کنند، بنابراین انتخاب رنگ هایی که با رسالت کسب و کار طنین انداز باشد بسیار خوب است. درست مانند سایه مناسب رنگ می تواند زندگی را در یک اتاق نفس بکشد، رنگ مناسب می تواند اقدام دلخواه را از طرف مصرف کننده آغاز کند.

 

اما فقط حرف ما را برای آن استفاده نکنید. ما با متخصصان فصلی ارتباط برقرار کردیم که تأثیر رنگ در طراحی و تجارت را کاملاً درک می کنند. در ادامه این مطلب راجع به روانشناسی رنگ و طراحی از این متخصصان حکمت بخوانید.

 

روانشناسی رنگ چیست؟

روانشناسی رنگ، بررسی چگونگی تأثیر رنگ بر احساسات و رفتارهای ما است. بسته به نوع تربیت، پیشینه فرهنگی و ترجیح شخصی شما، رنگهای خاص می توانند احساس خاصی به شما دهند. بررسی این نکات به شما خیلی کمک خواهد کرد.

 

چرا روانشناسی انتخاب رنگ اهمیت دارد؟

آیا تا به حال متوجه شده اید که چگونه یک اتاق زرد تمایل به شما را درخشان تر یا خوشحال تر می کند؟ یا چگونه یک لباس قرمز می تواند شما را به احساس شور و شوق تبدیل کند، در حالی که یک نشان قرمز می تواند شما را به خطر هشدار دهد؟

 

موضوع روانشناسی رنگ می تواند کمی پیچیده باشد زیرا رنگ و احساسات می توانند بسیار ذهنی باشند. اما مطالعات نشان می دهد که رنگ از طرق خاص بر احساسات تأثیر می گذارد.

 

"X به عنوان شرکتی که محصولات کودک تولید می کند، می خواهد که مارکش احساس راحتی و قابلیت اطمینان ایجاد کند. ما معتقدیم که انتخاب رنگ نقش مهمی در ایجاد این احساسات دارد. "گفت: Tali Zipper، معاون بازاریابی شرکت Baby K’tan LLC. او استراتژی خود را در انتخاب رنگهای شاد که نشان از قابلیت اطمینان دارد، توضیح می دهد و باعث ترغیب مشتریان می شود تا هنگام خرید محصولات خود احساس راحتی کنند.

 

زیپ در ادامه توضیح می دهد که این شرکت مطالعاتی را پیدا کرده است که نشان می دهد رنگ آبی اغلب با اعتبار و آرامش در ارتباط است. آنها تصمیم گرفتند رنگ آبی خود را به رنگی پر جنب و جوش تر تغییر دهند تا مشتریان نیز برند خود را با شادی مرتبط کنند.

 

لورن الیس، مدیر خلاق ماسونری، همچنین تشخیص اینکه رنگ های مختلف بسته به فرهنگ ممکن است احساسات مختلفی را برانگیزند، حائز اهمیت است. به عنوان مثال، قرمز در فرهنگ های غربی معمولاً به معنای خطر، اشتیاق یا عصبانیت است، در حالی که این نشان دهنده شانس یا شادی در فرهنگ های شرقی است. رنگ آبی در ایالات متحده آمریکا مردانه است اما در چین زنانه است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۴۳
atena agency
پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۰۹ ق.ظ

سبک کارت ویزیت های چشم نواز برای الهام بخشیدن

سبک کارت ویزیت های چشم نواز برای الهام بخشیدن

در این عصر دیجیتال ، کارت ویزیت قدیمی هنوز همان اندازه که لازم بود ، ضروری است.

به آخرین باری که با مشتری یا شریک تجاری خود آشنا شدید ، فکر کنید. آیا زمان لازم برای وارد کردن شماره تلفن و ایمیل به تلفن خود راحت تر بود؟ یا به سادگی کارت ویزیت را مبادله کنید دومی البته!

 

کارت ویزیت فیزیکی نه تنها به شما امکان می دهد هنگامی که برای اولین بار با کسی ملاقات می کنید ، ارتباط شخصی برقرار کنید بلکه در صورت درست انجام شدن ، نام تجاری شما را نیز به یاد ماندنی می کند.

 

به همین دلیل ما لیستی از مثالهای کارت ویزیت چشم نواز را برای الهام بخشیدن به شخصی خود و کمک به شما در ایجاد تصویری ماندگار جمع کرده ایم.

الهام طراحی کارت ویزیت

1 درک شده و مزه دار

حتی هنگام ایجاد کارت ویزیت های شخصی ، اصل طراحی "کمتر بیشتر است" هنوز یک قانون خوب برای پیروی از آن است. از رنگ ها و طرح های پس زمینه رنگی استفاده کنید.

2 Artsy و مد

اگر به دنبال چیزی به همان اندازه شیک و با استعداد کمی تزئینی هستید ، این کارت ویزیت طراح وب در سبک های مختلفی وجود دارد که می تواند برای هر شغل دیگری نیز استفاده شود. مدرن و تمیز ، چشم طراح را برای رنگ و ترکیب هماهنگ جلوه می دهد.

 

3. حداقل و هندسی

رنگ های روشن و عناصر هندسی زیبا و دلپذیر و زیبا در این طراحی کارت ویزیت حداقلی جمع شده اند که برای طراح گرافیک جوان یا جوان مناسب است.

 

4 پیشرفته و پرانرژی

کسانی که در جستجوی چیزی تحریک کننده از ظرافت و ظرافت و همچنین انرژی و خوش بینی هستند ، در این سبک از کارت ویزیت می بینیم که از نور ها و رنگ های شارپ استفاده می کنند.

 

5 زنگ زدگی و طبیعی

کارت ویزیت کرافت برای افرادی که به دنبال یک پرش به محیط زیست دوستانه هستند ، این ترفند را انجام می دهد. طراحی و رنگ کاغذی با رنگ خاکی آن ایده پایداری را کاملاً برقرار می کند.

 

6 پوشیده و عتیقه

البته ، این لیست بدون نمونه کارت ویزیت به سبک یکپارچهسازی با سیستم عامل ، پرنعمت و یادآور غرب وحشی کامل نخواهد بود.

برای مثال کارت ویزیت خلاق با استفاده از وردپرس کور ، برای ایجاد ظاهری لطیف و کلاسیک از یک طرف و چاپ صفحه از طرف دیگر ، با دست ماسه زده شده است تا جلوه ای فرسوده و عتیقه ببخشد.

 

7 روشن و مرکبات

این سبک کارت بازیگوش و به رنگ مرکبات برای افرادی که به دنبال تصویر کشیدن جوانی و پر جنب و جوش هستند ایده آل است. انتخاب رنگ ها و استفاده خلاقانه از مقیاس برای اینکه نام تجاری از صفحه خارج شود ، همچنین با تفکر خارج از خانه ارتباط برقرار می کند.

 

8 زیبا و جسورانه

طرح رنگی مناسب می تواند در ایجاد اولین تصویری عالی راه زیادی را طی کند. فقط کافی است نگاهی به ترکیب زیبای بلوز و طلای موجود در این سبک از کارت ها برای یک شرکت ویدئوگرافی هوایی بیندازید.

9 یکپارچه سازی با سیستم عامل و پرنعمت

این سبک کارت ویزیت چشمگیر سیاه که مطمئناً چشم هر کسی را به خود جلب می کند. استفاده از آن از تایپوگرافی شیک و منحنی در تسکین ، که باعث می شود یک دوز زیبا از بافت ایجاد شود ، بر روی یک پس زمینه سیاه ، طرحی عجیب و غریب را ایجاد می کند.

 

10. رویال و لوکس

اگر به دنبال یک طراحی خاص و خاص هستید ، این سبک از کارت ویزیت با نقش برجسته و سنگین کاری شده از نوع کارت ویزیت فویل طلا یک نوع است. ترکیب طلا بر روی یک پس زمینه سیاه و سفید با عناصری که در حالت تسکین قرار دارند ، جلوه ای ماندگار ایجاد می کند.

 

11 .گل و رنگارنگ

بیشتر کارت های ویزیت موفق عناصری را شامل می شوند که محصول یا خدمات متمایز آن را به بیننده یادآوری می کنند. در این حالت ، این الگوی روشن و رنگارنگ مناسب مناسب برای یک شرکت گل است. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۸:۰۹
atena agency