ادامه گرافیست ها ویروسی شده اند
ادامه گرافیست ها ویروسی شده اند
4. در خلاء طراحی نکنید
طراحی گرافیک لازم نیست به تنهایی انجام شود در واقع، این احتمالاً نباید باشد! از افراد و طرح های اطراف خود برای الهام بخش، بازخورد و همکاری استفاده کنید. حتی بیشتر از رسانه های سنتی، بازاریابی رسانه های اجتماعی به گونه ای طراحی شده است که به دلایل خوب (یا حتی بد) ویروسی شود. دریافت بازخورد از یک گروه متنوع از افراد می تواند به پر کردن نقاط کور شما کمک کند. مهم است که بدانید چگونه طراحی شما در یک زمینه بزرگتر درک خواهد شد.
"تحقیق کنید. ببینید رقبای شما چه کاری انجام می دهند. " "بفهمید چه چیزی برای آنها کار می کند و چه چیزی نیست. آنها را کپی نکنید - فقط ببینید چه چیزی را می توانید از آنها یاد بگیرید. "
بعلاوه، بنوونتو توصیه می کند که همیشه دیگران بخواهند کار شما را مرور کنند.
"آنچه فکر می کنید خنده دار است ممکن است برای همه افراد توهین آمیز باشد. این درست نیست که همه مطبوعات مطبوعات خوبی هستند. " اگر هیچ چیز دیگری نیست، یک مجموعه اضافی از چشم در کارهای شما به بزرگترین توصی B بنهو کمک می کند - طلسم کار خود را بررسی کنید.
5- نام خانوادگی خود را بشناسید
"بنابراین من روی پست شما کلیک کردم، حالا چی؟" از بنزو می پرسد. شما برای ایجاد هدف برای یک برند در رسانه های اجتماعی برای یک هدف خاص استخدام شده اید. هنگام ایجاد پست برای رسانه های اجتماعی، به راحتی می توان چشم از جنگل از میان درختان دور کرد. آنچه یک طراح گرافیک موفق را متمایز می کند، آگاهی مداوم از مأموریت بزرگتر یک پست رسانه های اجتماعی است.
شما انتظار دارید مخاطبان شما بعد از دیدن پست چه کاری انجام دهند؟ آیا این فقط آگاهی از برند است یا شما چیزی را می فروشید؟ توجه داشته باشید که چه اتفاقی می افتد پس از تعامل با پست شما. " آیا آنها به صفحه فرود هدایت می شوند؟ آیا پیام رسانی مطابقت دارد؟ آیا پیشنهادی که فقط به آنها داده اید در آن صفحه وجود دارد؟ به نظر می رسد توصیه های آشکار به نظر می رسد اما شما از این که بسیاری از افراد سفر کاربر را پس از پست در نظر نمی گیرند تعجب می کنید. "
6. اتصال، اتصال، اتصال
مور می گوید: "برای رسیدن به مخاطب هدف خود، باید از نظر عاطفی به آنها متصل شوید، مهم نیست که این محصول یا خدمات چیست."
مور در ادامه توضیح می دهد که بخشی از دلیل خرید شامپو برند نام از طریق جایگزین های ارزان تر این است که به این دلیل که آنها اظهار می دارند که به همان مواردی که او به آنها اهمیت می دهد اهمیت می دهند.
وی گفت: "وقتی با قلب آنها صحبت می کنید و از نظر عاطفی به یکدیگر متصل می شوید، وفاداری به دست می آید. طراحی گرافیک به همان اندازه بازاریابی مسئولیت آن است. "
شما به عنوان یک طراح گرافیک که در رسانه های اجتماعی کار می کند، فرصت بی نظیری برای پرورش ایده ها و اجتماعات دارید. آنچه مردم را به برند یا سازمان شما متصل می کند، شناسایی کنید و محتوا را طراحی کنید که با آن ایده آل ها مشترک باشد.
با طراحی با استفاده از سبکی که می دانید برای مخاطبان شما جذاب خواهد بود، ایجاد پروفایل طراحی یکپارچه، در نظر گرفتن سکوی خود، مشاوره با اطرافیان و دانستن اینکه امیدوارید کاربران با پستی که ایجاد می کنید چه کاری انجام دهند، شما پتانسیل ایجاد گرافیک واقعاً ویروسی را دارید. طرح.
درباره طراحی گرافیک و بازاریابی بیشتر بدانید
اکنون که به این نکات طراحی رسانه های اجتماعی مجهز هستید، ممکن است تعجب کنید که کار یک طراح گرافیک با متخصصان بازاریابی چقدر نزدیک است. همیشه تازه فضایی آسان برای پیمایش نیست، بلکه در این شانس هستید.