آیا نمونه کارهای طراحی گرافیکی شما بر متخصصان تاثیر می گذارد؟
آیا نمونه کارهای طراحی گرافیکی شما بر متخصصان تاثیر می گذارد؟
این که آیا شما به تازگی سفر خود را به سمت درجه یک شدن در طراحی گرافیک شروع کرده اید یا به خط پایان نزدیک شده اید، هنوز خیلی زود نیست که به فکر سبد طراحی گرافیک خود باشید.
طراحی گرافیک یک صنعت تجسمی است و نمونه کارها شما درباره مهارت های شما صحبت می کند.
"به عنوان یک طراح گرافیک، شما مگر اینکه یک نمونه کارها را داشته باشید، وجود ندارد."
با تأکید بسیار زیادی که بر روی نمونه کارها شما وجود دارد، مطمئناً ارزش افزوده اضافی برای فراموش نشدنی آن دارد. از این گذشته، یک نمونه کار عالی می تواند به دعوت مصاحبه تبدیل شود.
ما برخی از مشاوره از مدیران استخدام در طراحی را برای کمک به پاسخ به پنج سؤال متداول در مورد پرتفوی طراحی گرافیک جمع آوری کرده ایم.
سؤال 1: چه نوع کارهایی را باید در سبد خود بگنجانم؟
سوال 2: چند نمونه از نمونه کارها را باید شامل کنم؟
سوال 3: اگر هنوز نمونه های زیادی ندارم چه می شود؟
سؤال چهارم: از چه فرمی باید برای نمونه کارها استفاده کنم؟
سوال 5: آخرین مراحل برای به پایان رساندن نمونه کارها من چیست؟
با ما باشید تا این سوالا ت را پاسخ دهیم... مطمتم از این مقاله می توانید نکات بسیار زیادی را یاد بگیرید....
سؤال 1: چه نوع کارهایی را باید در سبد خود بگنجانم؟
پاسخ سریع: انواع کارهایی را که مربوط به موقعیت است، درج کنید.
وقتی تصمیم گرفتیم که قطعات را در سبد خود بگنجانید، همه مدیران استخدام کننده ما با آنها صحبت کردند که توافق کردند که شما باید کارهای مختلفی را برای برجسته سازی سازگاری خود درج کنید.
ددی موئلر، مدیر خلاق شرکت چاپ آنلاین چاپ بعدی روز گفت: تنها چیزی که لازم است یک مدیر برای جلب توجه مدیر و نتیجه مصاحبه باشد.
همچنین به گفته شانی سندی، مدیر خلاق در S&P Capital IQ در شهر نیویورک، آشنایی با مشخصات شغلی که به دنبال آن هستید نیز بسیار مهم است.
او توضیح می دهد که اگر به دنبال یک طراح تعاملی است و نمونه کارها فقط قطعات چاپی را شامل می شود، بلافاصله نامزد را برای اتلاف وقت خود حذف می کند. باورتان می شود؟ به همین سادگی...
سوال 2: چند نمونه از نمونه کارها را باید شامل کنم؟
پاسخ سریع: روی کیفیت تمرکز کنید، نه کمیت.
بعد از اینکه انتخاب کردید که کدام نمونه ها را در نمونه کارها خود بگنجانید، باید آن را به بهترین شکل محدود کنید. سندی می گوید، این مسئله انتخاب کیفیت بیش از کمیت است وقتی که به سبد طراحی گرافیک شما می آید.
او توضیح می دهد که بهتر است پنج قطعه خوب و طراحی شده را از 15 مورد غیر مرتبط برجسته کنید. شما همچنین باید آماده باشید تا درباره کار خود و سخنان دلسوزانه صحبت کنید و چرا تصمیماتی را که گرفتید گرفته اید. این مساله برای آینده کاریتان بسیار مهم است..
"خیلی از" طراحان "اصلاً طراح نیستند، بلکه آنچه من" تکنسین دیجیتال "می نامم" می گوید: "بروس میشکین از Pinpoint Mobile. او اینها را افرادی توصیف می کند که راه حل نرم افزار طراحی گرافیک را می دانند اما از نظر طراحی کمی برخوردار هستند.
بنابراین مطمئن شوید که در به اشتراک گذاشتن افکار خود - اعم از انتزاعی و فنی - در مورد کار خود اطمینان دارید تا بتوانید درک خود را از اصول طراحی برجسته کنید.