سؤالات مصاحبه با طراحی دیجیتال
سؤالات مصاحبه با طراحی دیجیتال:
-چه چیزی را می توان انتظار داشت و چگونه آماده می شود
طبق گفته دفتر آمار کار، تقاضا برای طراحان گرافیک و هنرمندان و انیماتورهای چندرسانه ای تا سال 2020 ادامه خواهد یافت. با این حال، این احتمال وجود دارد که رقابت در این زمینه نیز رشد کند.
از آنجا که ممکن است یک طراح دیجیتالی در مرحله شکار شغلی با آن روبرو شود، ممکن است تعجب کنید که متقاضیان چگونه می توانند خود را در مصاحبه مستقل جلوه دهند. به گفته جنیفر آیوت، معاون دانشکده طراحی کالج راسموسن، سه کلید وجود دارد. او می گوید برای دستیابی به یک کار طراحی دیجیتال، متقاضی باید آماده شود، نشان دهد که همه کاره بوده و انعطاف پذیر هستند.
قبل از اینکه شغل خود را بدست آورید، باید مصاحبه کنید. در طراحی دیجیتال شما نمی توانید این کار را بدون پرتفوی عالی انجام دهید. کالج راسموسن دوره ای را برای توسعه نمونه کارها چندرسانه ای ارائه می دهد تا به دانشجویان کمک کند تا بهترین کار خود را سازماندهی و برجسته کنند. کارشناسان پیشنهاد می کنند برای نشان دادن تطبیق پذیری خود، سه مهارت یا سبک مختلف هنری را که در آن استعداد دارید نشان دهید. آیوت همچنین دانشجویان طراحی دیجیتال را تشویق می کند تا چندین پروژه را در پرتفوی خود داشته باشند که مربوط به مدرسه نباشد.
آیوت می گوید: "حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که هزینه آن را پرداخت می کنند، پرداخت می شود." "نمایش یک کارفرمای بالقوه که می توانید از ابتدا تا انتهای یک مشتری واقعی تحویل بگیرید، باعث احترام و اعتبار بیشتری خواهد شد."
آماده سازی در اینجا متوقف نمی شود. هنگامی که مصاحبه را تضمین کردید، باید آماده شوید که می توانید به آنها نشان دهید. شانس اینکه شما یکی از صدها نفر هستید که برای همان کار درخواست می کنید. آیتوت می گوید اولین چیزی که یک کارفرمای بالقوه می خواهد بداند بیشتر در مورد رسمی بودن و صلاحیت نرم افزار شماست. آماده باشید تا به آنها بگویید از چه برنامه هایی برای پروژه های مختلف مانند طراحی وب، ویرایش فیلم و غیره استفاده خواهید کرد.
دوم، آیوت می گوید آماده است تا به سؤالات مربوط به نحوه مدیریت جریان کار پاسخ دهد. برای توضیح همه چیز از ابتدا تا انتها آماده باشید.
این ایده چطور به ذهنت رسید؟ چگونه می خواهید رنگ ها و قلم های خاصی را تحقیق و انتخاب کنید؟ آماده باشید تا توضیح دهید که چرا تمام مراحل پیش برنامه نویسی مبتنی بر تئوری را که انجام داده اید، انتخاب کرده اید، تمام راه چگونگی ارائه پروژه به مشتری.
اگر می توانید تولید مفهوم، اجرای نرم افزار و ارائه خود را توضیح دهید. موفقیت در طراحی به توانایی طراح در ارتباط عاطفی به یک پروژه و انتقال آن ارتباط عاطفی با مخاطب بستگی دارد.
کارفرما می خواهد ببیند که شما می توانید فکر کنید، عمل کنید و صحبت کنید، که شما توانایی و مهارت کافی دارید. این همه مربوط به تئوری طراحی است. "
سرانجام، آیوت می گوید که یک کارفرمای بالقوه می خواهد بداند چه چیزی متقاضی را تیک می زند و چه نوع پروژه هایی را برای ادامه کار خود می کند. او می گوید برای دیدن این موارد به عنوان فرصتی برای برجسته کردن مهارت های دیگر، علاقه های ویژه و نشان دادن اینکه می توانید متنوع باشید. به مصاحبه کننده بگویید چه نوع دیگری از پروژه ها را دوست دارید با نرم افزاری که استفاده می کنید انجام دهد.
آیوت می گوید: "کارفرمایان انتظار دارند آموزش هایی را انجام دهند، اما آنها می خواهند پتانسیل های شما و کارهایی را که می توانید با آن نرم افزار انجام دهید، ببینند."
همه کارفرمایان فارغ از صنعت، دوست دارند متقاضیانی را با اشتیاق ببینند که مشتاق و مایل به یادگیری هستند، بازیکنان چند وجهی و تیمی هستند. آیوت می گوید در طراحی دیجیتال نیز مهم است که بتوانیم با فناوری روزافزون سازگار شویم. او می گوید هر چند سال یکبار تغییرات و بروزرسانی های گسترده نرم افزاری رخ می دهد و برای موفقیت در این زمینه باید آمادگی و تمایل داشته باشید.
توصیه شخصی آیتوت برای طراحی دانش آموزان این است که از حباب خود خارج شوید، جستجوی شغلی خود را گسترش داده و برای جابجایی باز باشید.
او می گوید: "اولین کار من در خارج از مدرسه 2،000 مایل دورتر بود." وی گفت: "این یکی از بهترین حرکاتی بود که تا به حال انجام داده ام زیرا درهای زیادی را برای من باز کرد. خود را به فرصت و مکانهای جدید نزدیک نکنید. این می تواند بهترین حرکتی شغلی باشد که تاکنون انجام داده اید. "