آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۵۶ ب.ظ

آیا طراحی گرافیک سخت است؟ قسمت دوم

 

آیا طراحی گرافیک سخت است؟ قسمت دوم

2. پیمایش بازخورد منفی یا سوال برانگیز

بازخورد هنگامی که به شما زیبایی می بخشد عالی است، اما پس از آن دوباره، بیشتر طراحان حتی می توانند با بازخوردی که منطقی به نظر می رسند، حل کنند. بدبختانه، موضوع همیشه اینطور نیست. Olmstead توضیح داد که این یکی از ناامید کننده ترین واقعیت های طراحی گرافیک است. "شما می خواهید مشتری هایی داشته باشید که بازخورد داشته باشند. بعضی اوقات بازخورد با قوانین طراحی مخالف است و باعث می شود طراحی بدتر شود."

مهم نیست که طراحی چقدر محکم باشد، بعضی از مشتری ها کار با آنها سخت است. ممکن است ساعت ها وقت خود را صرف انجام یک لوگو کنید که دقیقاً همان چیزی است که مشتری می خواست باشد. مدرن است، نه خیلی مبهم، نام شرکت و حتی درخواست مضحک آنها برای یک پنگوئن کارتونی را شامل می شود. چند دقیقه پس از ارسال آنچه شما فکر می کنید پیش نویس نهایی است، آنها به شما اطلاع می دهند که قلم خیلی بزرگ است، رنگ ها خیلی کسل کننده و فرمت غیرقابل خواندن است. آنها Neic Comic Sans را ترجیح می دهند.

خوب، این ممکن است کمی جدی باشد، اما شما این فکر را می کنید. هنگامی که مشتری دلپذیر، نامعقول است یا نمی تواند به تخصص شما به عنوان طراح اعتماد کند، بازخورد می تواند بخش بسیار ناامید کننده ای از کار باشد.
چگونه می توانید بر آن غلبه کنید؟

ظاهرا مشتری همیشه درست است. ظاهراً شما فقط باید غرور خود را قورت دهید و کاری را انجام دهید که مشتری می خواهد. در حالی که ممکن است در برخی شرایط ضروری باشد، روشهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید در مناطق ظریف بازخورد مشتری حرکت کنید. Olmstead تاکتیک های شخصی خود را ارائه می دهد. "احساس رایگان کنید تا آنچه را می خواهند مسخره کنند، و سپس به آن طرح و نسخه جدید به روز شده در طراحی اولیه ارسال کنید."

به این ترتیب می توانید مشتری را به آنچه می خواهید نشان دهید در حالی که هنوز گزینه بهتری به آنها می دهد. حداقل شما به آنها اطمینان خواهید داد که می توانید بازخورد را پیاده سازی کنید. در بهترین حالت، آنها ممکن است درک کنند که آنچه می خواستند در طرح اصلی شما قابل دستیابی است.

راه دیگر برای پیمایش بازخورد مشتری پیش بینی آن از ابتدا است. نیک آولا، مدیر محتوا در Visuals by Impulse، به طراحان گرافیک جوان می گوید، "هرگز از گفتن من نترسید (من نمی فهمم.) نترسید." طراحان جدید معمولاً خیلی شرمنده و شرمنده هستند که بپذیرند که با یک پروژه دست و پنجه نرم می کنند. " او می گوید، "بیاموزید که فروتنی را بپذیرید. همیشه وقتی مشتری مختصر نامشخص است، اطلاعات و راهنمایی های بیشتری بخواهید. حدس زدن در اهداف مشتری ساده ترین راه برای شروع با پای اشتباه است. "
3. فرسودگی شغلی
شما ممکن است برای طرح اول تبلیغات خود ده ها ایده داشته باشید، اما بعد از 20 یا 30 تبلیغات، ممکن است شروع به احساس دستکاری کنید. نه تنها مشتری ها چیزی را می خواهند که به نظر خوب باشد، بلکه می خواهند چیزی متفاوت به نظر برسند. هنگامی که شما 100 نوع مورد مشابه را طراحی کرده اید، الهام گرفتن از آن دشوار است.

"من اهمیتی نمی دهم که شما چه مدت طراحی کرده باشید، مرحله فرسودگی در بعضی مواقع اتفاق می افتد. طراحان جدید باید آماده شوند. خلاقیت شما محدودیت هایی دارد. شما باید از آن مراقبت کرده و دوباره آن را دوباره پر کنید - در غیر این صورت، روند شما مکانیکی و بدون احساس خواهد شد و محصولات نهایی رنج خواهند برد. "

این می تواند احساس کند که هر سایه سبز یکسان به نظر می رسد، و بسیاری از برچسب های تجاری "مدرن اما کلاسیک" یا صفحه اصلی "براق و ساده" را که شما انجام داده اید، ردیابی می کنید. اگر دقت نکنید، طراحی از بین می رود درخواست تجدید نظر
چگونه می توانید بر آن غلبه کنید؟

فرسودگی خلاق نیازی به بن بست ندارد. خواه به آن نزدیک شوید یا در میان آن باشید، Avola توصیه می کند، "استراحت منظم داشته باشید، از سلامت روان خود مراقبت کنید و قبل از شروع پروژه به خودتان از تحقیقات الهام بگیرید." به نظر می رسد شما وقت خود را تلف می کنید یا به اندازه کافی سخت کار نمی کنید اما به عنوان یک سرمایه گذاری در خود و حرفه خود فکر کنید. آنچه احساس احساس ناخوشایند می کند در آینده پرداخت خواهد کرد.

در صورت قبول هر پروژه اضافی که به آنها پیشنهاد می شود، می تواند مخصوصاً برای طراحان جوان مشکل باشد. اگرچه کسب تجربه مهم است، Olmstead هشدار می دهد که خیلی زود از این کار خودداری کنید. "توصیه من این است که در ابتدای کار بسیاری از پروژه های کوچک را انجام دهید تا یاد بگیرید چگونه مدیریت چندین مشتری، شخصیت های متعدد مشتری، برخورد با بازخورد و ایجاد نمونه کارها خود را انجام دهید."

شاید لازم باشد که کارهایی را پشت سر بگذارید - که می تواند سخت باشد - اما با تسلط بر مهارت های اساسی، می توانید مقاومت در برابر فرسودگی را شروع کنید.
آیا برای چالش آماده ای؟


از بین همه کارشناسانی که از آنها سؤال کردیم، هیچ کس نگفت که طراحی واقعی بخش سخت کار است. در حالی که احترام گذاشتن به مهارتهای شما و یادگیری ابزارهای جدید می تواند به زمان نیاز داشته باشد، این تصور، ایجاد و آزمایش است که بیشتر افراد را به این زمینه سوق می دهد. کارهایی که طراحی را احاطه می کند ممکن است در بعضی مواقع چالش برانگیز باشد، اما اگر طراحی همان چیزی است که شما دوست دارید، انتخاب باید آسان باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۰
atena agency

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی