آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۲۵ ق.ظ

چرا باید یک لوگو بی موقع بسازید

چرا باید یک لوگو بی موقع بسازید

 برای مبتدیان دلایل مختلفی وجود دارد که شما باید وقت خود را برای ایجاد یک لوگو بی انتها اختصاص دهید. یکی از معیارهای یک لوگو خوب این است که بی موقع است - این بدان معنی است که شما هر سال مجال طراحی مجدد و پر هزینه ای ندارید. همچنین این امکان را به شما می دهد تا از یک برند تجاری قوی برخوردار باشید که به شما کمک می کند تا به راحتی شناخته شوید. این می تواند وسوسه انگیز باشد که هنگام طراحی لوگوی خود الهام بخش زیادی از آخرین روند باشد، با این حال، ما آن را توصیه نمی کنیم. روند در حال حاضر اغلب بسیار بد سن می رود. اگر سال هاست که قصد دارید یک لوگو مشابه را داشته باشید، بهتر است لمس های کلاسیک و سادگی داشته باشید. لوگو های بی انتها نیز از مزیت دادن اعتبار برخوردار هستند. اگر لوگو شما نشان دهنده تجربه شرکت شما باشد، افراد به احتمال زیاد به راحتی به شما اعتماد می کنند.

چند نکته برای ایجاد یک لوگو بی انتها

 اول، طراحی یک لوگو مهم است که دقیقاً مثل شما باشد. این نباید یک لوگو باشد که نشان دهنده ارزش ها یا محصولات یک شرکت دیگر باشد. باید نماینده شما باشد به نظر شما بعد از این همه سال چه کاری باعث شده است که لوگو اپل (لوگویی که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است) موفق شود؟ با وجود برخی تغییرات جزئی در مدرن سازی تصویر خود، شرکت کالیفرنیایی آن را با نماد سیب ساده نگه داشته است. فقط به این دلیل که یک لوگو درست می کنید به این معنی نیست که باید به موقع گیر کرده باشید. در عوض، باید سازگار باشد تا بتوانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید و بدین ترتیب تصویر نام تجاری خود را بی زمان کنید. اگر مجبورید لوگو خود را اصلاح کنید، سعی کنید عناصر قابل تشخیص کار خود را مانند رنگ یا فونت درج کنید. سپس این موضوع بین نسخه های مختلف لوگو شما ایجاد می کند.

 

 آیا تا به حال به فکر ایجاد لوگو ژاکت افتاده اید؟ اگر می خواهید به سن و تجربه شرکت خود توجه کنید این می تواند گزینه خوبی باشد. به عنوان مثال این لوگوهای سپر به طور مستقیم از کتهای خانواده های بزرگ، کشورها یا دانشگاه های معتبر الهام گرفته شده است. به لوگو سازنده خودروی پورشه فکر کنید. تصویر برند آنها مستقیماً از البسه شهر اشتوتگارت آلمان الهام گرفته شده است و فکر می کنید قدمتی صدها ساله دارد. بدون شک تعجب خواهید کرد که یاد بگیرید که لوگو پورشه در دهه 50 ساخته شد! یک ترفند کوچک دیگر برای ایجاد یک لوگو بی موقع، اضافه کردن سال تأسیس شرکت شما است. ذکر کوچک "از سال 1967" نشان می دهد که شما جدی هستید. توجه کنید که بسیاری از شرکت های بزرگ این کار را انجام می دهند، و اعتبار زیادی می بخشد، به خصوص اگر مجبور باشید از رقابت خارج شوید.

شرکت خلیج هادسون

 آیا شرکت خلیج هادسون را می شناسید؟ این شرکت کانادایی با لوگو است که مربوط به قرن هفدهم است. در آن زمان این شرکت متخصص در تجارت خز بود. اکنون آنها چندین فروشگاه بزرگ جعبه دارند. لوگو شرکت Hudson's Bay یک لوگو لباسی است که نشان دهنده حیات وحش کشور نوردیک است، یک روباه و چهار پرنده در این لوگو یافت می شود. البته ظاهر لوگو آنها از آن زمان به روز شده است، اما ما هنوز هم عناصر اصلی تصویر برند آنها را می یابیم. آنها همچنین با افتخار اعلام می کنند که از سال 1670 تا کنون بوده اند.

در پایان، شما حق دارید که برای یافتن الهام از لوگوی خود به جدیدترین روندها نگاه کنید، با این وجود، حتماً دید دراز مدت دارید. فقط به این دلیل که پانتون یک رنگ نارنجی روشن را انتخاب می کند به عنوان رنگ سال به این معنی نیست که شما باید غیبت کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۷
atena agency

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی