باید ها و نبایدهای کارت ویزیت
با وجود اینکه در عصر دیجیتال هستیم، داشتن کارت های ویزیت دستی مفید است. فقط در مورد ملاقات با مشتری بالقوه یا هنگام شبکه سازی، کارت های ویزیت آماده است. البته، شما می خواهید کارت ویزیت شما منعکس کننده هسته اصلی تجارت شما و ایستادگی باشد، اما گاهی اوقات، مردم آن را کمی دور می کنند. با وجود اینکه این یک ابزار مهم برای تجارت شما است بسیاری از افراد از غفلت می کنند، اما اگر هر شخصی بداند که هنگام ملاقات با مشتریان خود نداشتن یک کارت ویزیت حرفه ای چه لطمه ای به پرستیژ کاری وی می زند حتما برای آن همین الان اقدام می کند، فراموش نکنید که این نکات ریز هستند که شما را آرام آرام بالا می برند. این راهنمای ساده به شما در طراحی کارت ویزیت عالی برای شرکت شما کمک می کند!
با ما همراه باشید
1. سادگی بر خلاقیت را در اولویت قرار دهید
مطمئناً خلاق بودن بسیار جذاب است تا بتوانید از هر کس دیگری که سعی در فروش محصول خود دارد استفاده کنید و نباید از آن غافل شد، اما اول از همه کارت ویزیت خود را بخوانید. فونت ها و رنگ های ساده تر را در اولویت قرار دهید و سایه یا تصویری اضافه نکنید که بسیار غریب باشند. شما می خواهید مشتریان خود در صورت نیاز اطلاعات تماس شما را پیدا کنند. پس در کارت خود هرج و مرج ایجاد نکنید، اجازه دهید آن ها آرامش داشته باشند.
2. فونت ها و رنگ های خود را عاقلانه انتخاب کنید
برای اینکه کارت ویزیت شما مؤثر باشد، باید با حکم فونت ها و رنگ های قابل خواندن را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که اگر مارک خاصی از شرکت خود دارید، از آن فونت ها و رنگ های مشابه یا مشابه استفاده کنید. کارت ویزیت شما باید استمرار خوبی برای بقیه برند شما باشد. علاوه بر این، فونت شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا مشتریان بالقوه شما برای به دست آوردن اطلاعات تماس شما مجبور به اسکین کردن نشوند.
3. آرم و لوگو خود را اضافه کنید
آرم و لوگو شما هویت شما را به عنوان یک تجارت نشان می دهد و باید به آن افتخار کنید. پس از اتمام ایجاد آرم و لوگو خود با Freelogodesign، می توانید به سادگی آن را به کارت ویزیت یا سایر موارد تبلیغاتی خود اضافه کنید. آرم و لوگو شما نماینده مستقیمی از شرکت شما است، بنابراین مطمئن شوید که با تصویر مارک تجاری شما مطابقت دارد.
1. ترک اطلاعات
گفته می شود برای کارآمد بودن، کارت ویزیت حداقل باید 3 اطلاعات تماس داشته باشد. معمولاً این موارد خواهد بود: نام شما، شماره تلفن و آدرس ایمیل. اگر فضا اجازه می دهد، از آن استفاده کنید تا نام شرکت یا وب سایت خود را اضافه کنید. ترک یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما را غیر حرفه ای جلوه می دهد.
2. خیلی زیاد ادامه دارد
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، خلاقیت در همه جنبه های کسب و کار شما بسیار جذاب است اما شما نمی خواهید مشتری های خود را بیش از فونت های دیوانه، رنگ های فلورسنت و اطلاعات تماس غیر قابل خواندن از دست دهید. شما به راحتی می توانید تمرکز خود را روی موارد ضروری روی کارت ویزیت از دست بدهید، به اندازه کوچک!
3. اشتباهات دستور زبان یا هجی
شما می خواهید که تجارتتان جدی گرفته شود، بنابراین مطمئن شوید متن های شما بی عیب و نقص است. اگر متخصص نیستید، یک متخصص شخصی را که در نزدیکی شماست، به شما اضافه کنید تا اطلاعات شما را بررسی کند و قبل از ارسال آنها برای چاپ مطمئن شوید که آنها کامل هستند. اگر نام شرکت، آرم و لوگو یا اطلاعات تماس شما تغییر کرده است، حتماً کارت های جدیدی تهیه کرده و مشتری های خود را در حلقه نگه دارید!