آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶ ب.ظ

6 رنگی مرسوم برای استفاده در سال 2020 (قسمت دو

3. صورتی

همانطور که اشاره کردیم، همه چیز در مورد جلب توجه مخاطبان شما و برانگیختن احساسات خواهد بود. چه راهی بهتر از این با اشاره به رنگ صورتی؟ Mila Jones Cann از بستر خلاق 99design ادعا می کند که صورتی "شایع ترین و همه کاره ترین رنگ دهه" است.

 

در سال 2016، Pantone گل رز کوارتز و سرنیتی را به عنوان رنگ های سال خود معرفی کرد و از آن زمان به نظر می رسد که هیچ کس نمی تواند به اندازه کافی از رنگ صورتی استفاده کند.

و در حالی که "صورتی هزاره" همچنان روند خود را ادامه می دهد، طیف پینک هایی که در سال 2020  از آنها استفاده خواهیم کرد، قرار است تکامل یابد. طرح های سه بعدی را با سایه های روشن تر و شیب های صورتی فکر کنید. مطمئن نیستید که چگونه از صورتی استفاده کنید؟ از طراحی بعدی خود با ترکیب رنگ های صورتی خیره کننده الهام بگیرید.

 

4. آهک سبز

در اوایل سال جاری، Shutterstock  گزارش روند رنگ سال 2020  خود را منتشر کرد. "با جمع آوری داده های پیکسلی و کدهای هگزا، ما رنگ هایی را پیدا کردیم که مشتریان ما به اندازه کافی نمی توانند از آن استفاده کنند."

 

در این گزارش، آنها دریافتند که UFO سبز، صورتی پلاستیکی و بنفش پروتون در حال اثبات جذابیت جهانی است.

براساس آنالیزها و داده های جمع آوری شده از میلیاردها جستجوی تصویر در سایت خود، Shutterstock همچنین دریافت که لیم گرین در حال حاضر رایج ترین رنگ جستجو در ایالات متحده است.

 

سبز آهک رنگی است که با طبیعت، اعتماد به نفس و انرژی بالایی همراه است. و طبق نظر کارشناسان روانشناسی رنگ، تصور می شود احساس سرزندگی، طراوت و خلاقیت را ترویج می کند.

 

به رنگ سبز آهک کشیده شده است؟ چرا با این الگوریتم بروشور Lime Green Black Modern Modern Fitness آزمایش نمی کنید.

5. زنگ های زمین

با توجه به مصرف بیش از حد و استفاده بیش از حد از رسانه های اجتماعی در کانون توجه، برخی از طراحان قرار دارند که امسال به دنبال دستیابی به رویکرد طبیعی تری هستند.

 

سو واددن، مدیر بازاریابی رنگ در شروین ویلیامز، به فوربز توضیح می دهد: "لحن زمین به عنوان یک روند برتر در حال ظهور است." سو پیش بینی می کند که ما در سال های آینده شاهد قدردانی واقعی از رنگ های خاکی مانند طعمه، سبزیجات برگ، بلوز اقیانوس و جو دوسر خواهیم بود.

اگر به دنبال ایجاد شکاف بین طبیعت و طراحی هستید، این رنگ های آرام را برای طرح های خود بیابید.

 

با استفاده از این الگوی قهوه ای قهوه ای مینیمال عکس قهوه ای، سادگی را در طراحی بعدی خود بکشید.

6. طلا

طلا از تجملات، موفقیت، موفقیت و پیروزی غافل می شود. همچنین با سلطنت، ثروت، و، غالباً طبقه، ارتباط نزدیکی دارد.

 

طلا از دیرباز در طراحی یک رنگ اصلی بوده است، اما به لطف پیشرفت های تکنولوژی - هم در صفحه نمایش و هم در چاپ - هرگز زمان بهتری برای استفاده از طلا در طرح های شما نبوده است. \

اضافه کردن لهجه های طلا در طرح های شما حس لوکس بودن و ظرافت به آنها می بخشد. یک طلای روشن تر چشم مخاطبان شما را به خود جلب می کند، در حالی که طلای تیره تر غنیمت و گرمی را به نقوش شما می بخشد. همچنین می توانید با افزودن یک لمس طلایی به یک پالت با الهام از طبیعت نارنجی، سبز، قهوه ای یا حتی Living Coral برای جلوه اضافی اضافه کنید.

رنگ ها همه روزه در همه جهان هستند، به طور کلی این ما هستیم که انتخاب میکنیم از چه رنگی برای چه نوع تاثیرگذاری در مخاطب استفاده کنیم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۳
atena agency

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی