آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸ ب.ظ

6 رنگی مرسوم برای استفاده در سال 2020 (قسمت اول)

6 رنگی مرسوم برای استفاده در سال 2020  (قسمت اول)

رنگ ها به شکل همه چیز از روحیه ما گرفته تا محصولاتی که می خریم کمک می کند. با توجه به هر سال جدید، یک روند رنگ جدید به وجود می آید، و اینکه شما یک بازاریاب دیجیتال هستید یا یک طراح گرافیک، دانستن این روند از پیش برای همه کارهای طراحی شما مفید است. در این مقاله بزرگترین روند رنگ سال 2020  را پیش بینی می کنیم و نحوه استفاده از آنها را در طراحی به شما نشان می دهیم.

 

مشابه روندهای مد، روندهای طراحی نیز وجود دارد که با هر سال جدید روبرو می شوند. در حالی که اصول طراحی بی موقع وجود دارد که بسیاری از کارشناسان طراحی پیروی می کنند، استفاده از رنگهای مرسوم در طراحی های شما به آنها امکان می دهد احساس مدرن کنند.

 

امسال پیش بینی می کنیم که رنگهای مد روز جسورانه و روشن خواهد بود. در حالی که سال گذشته ما شاهد رنگهای تخت و خاموش بودیم، امسال شاهد طراحی های آینده نگر، با رابط های رویایی و رنگهای واضح هستیم.

 

در زیر شش روند رنگی وجود دارد که پیش بینی می کنیم برای سال 2020  در دنیای طراحی رایج خواهد بود. و ما نکات برتر ما را در مورد نحوه استفاده از آنها در طراحی های خود به اشتراک می گذاریم.

 

01. سرمه ای

هر سال رنگ سال پنتون هزاران طرح را در سراسر جهان الهام می بخشد. امسال، Pantone Living Coral را انتخاب کرده است. در سال 2019، رنگ سال اولترا مرجانی بود و ما شاهد رنگی بودیم که در مد، طراحی گرافیک و برندسازی اتخاذ شده است.

 

این رنگ بلندتر از صورتی و نرم تر از قرمز است، این رنگ به رسمیت شناختن صخره های سرمه ایی در سراسر جهان است که با انقراض روبرو هستند.

با بیشتر شدن زندگی ما به خط سریع، بسیاری از ما به دنبال احساس آرامش در بین همه اینها هستیم. لاتریس آیزمن، مدیر اجرایی موسسه رنگ Pantone به فوربس گفت: "رنگ لنزهای برابر است که از طریق آن واقعیت های طبیعی و دیجیتالی خود را تجربه می کنیم و این به ویژه در مورد Living Coral صادق است." لاتریس می افزاید: "با مصرف کنندگان درگیر تعامل انسان و ارتباط اجتماعی، ویژگیهای تحریک کننده و دلربا نمایش داده شده توسط" سرمه ای "Pantone Living Coral) به یک وتر پاسخگو رسید."

خانه های قدرتمندی مانند اپل در حال حاضر روند رنگی را طراحی می کنند که طبیعت و فناوری را با هم ترکیب می کند تا به طراحی آیفون خود بپردازد. این یک راه است که شما می توانید مطمئن باشید که یک جاده طولانی موفق در پیش رو برای زندگی سرمه ای وجود دارد.

 

یک رنگ پویا و پر جنب و جوش، سرمه ای به ویژه در هنگام ترکیب با رنگهای مناسب، آبی روشن، طعنه دار و خاکستری خیره کننده است. ویکی رنگی ما را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی با رنگ سال امسال بهتر است.

2. رنگهای زنده

"در دنیای امروز که برداشتهای اول در یک تقسیم ثانویه شکل می گیرد، رنگ می تواند به یک طراح کمک کند که توجه کاربر را به خود جلب کند و یک پیام را به شما منتقل کند. و امسال، آنها با ترکیبات واضح و رنگهای روشن توجه را به خود جلب می کنند. "آژانس طراحی و بازاریابی دیجیتال مستقر در نیوجرسی، CMDS توضیح می دهد.

وقت آن است که از بازی ایمن کردن آن با رنگ های خاموش در طراحی های خود فاصله بگیرید. در سال 2020 ، شاهد رنگهای تیره تر خواهیم بود.

 

در اوایل سال جاری، اپل iPad Pro جدید خود را اعلام کرد. اما برخلاف اتفاقات قبلی، دعوت های معمول آنها با چیزی منحصر به فرد جایگزین شد. طراحان داخل خانه نسخه هایی از آرم خود را به وجود آورده اند که از آن برای ارسال دعوت نامه های به صورت جداگانه استفاده می کردند.

در نقوش بالا رنگهای واضح مانند زردهای برقی، بلوز و قرمزها را می بینیم - انواع رنگهایی که گمان می کنیم امسال توجه خاصی را به خود جلب کنند.

ادامه دارد....

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۲
atena agency

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی