آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸ ب.ظ

انتخاب طراح گرافیک (قسمت دوم)

انتخاب طراح گرافیک (قسمت دوم)

تجربه مدیریت هزینه ها

این نکته در مورد شرکتهایی که با آژانس های بازاریابی و یک طراح گرافیک مشغول به کار در سایت هستند، صدق می کند.

یک طراح گرافیک که با ردیابی هزینه ها و رسیدها می تواند در یک بودجه تجربه کار کند، یک مهارت مطلوب است.

همانطور که روی خدمات رسانی به مشتریان متمرکز شده اید، یک طراح گرافیک با اطمینان برای مذاکره در مورد نرخ ها و مدیریت امور مالی برای کمپین های بازاریابی می تواند هزینه استخدام یک مدیر بازاریابی را برای شما صرفه جویی کند.

همیشه باید به دنبال تجربه ای باشید که طراح گرافیک دارد.

عموماً طراحان گرافیک تجربه کار با چندین مشتری، با نیازهای متنوع را دارند.

اگر کسی را دیدید که پروژه های مشابه خود را با مشخصات خود تجربه کرده است، آنها را با دقت در نظر بگیرید.

همانطور که آنها در پروژه های مشابه کار کرده اند، شانس بیشتری وجود دارد که آنها مهارت های لازم را برای تکمیل موفقیت شغلی داشته باشند.

طراحان گرافیک که روی چندین پروژه کار کرده اند، تمایل دارند حس انعطاف پذیری داشته باشند و می توانند درمورد هزینه مناسب پروژه توافق کنند.

با یک قرارداد آزاد شروع کنید

هنگامی که یک کارمند جدید به مدت سه ماه در یک قرارداد آزاد کار می کند، به صاحب مشاغل فرصتی می دهد تا قبل از استخدام یک طراح گرافیک به عنوان یک کارمند تمام وقت، کار خود را بررسی کند.

علاوه بر این، در صورت رضایت بخش بودن کار، می توانید قبل از پایان قرارداد، روابط تجاری را متوقف کنید.

لیستی از نکاتی که باید در توافق نامه درج شود در زیر آمده است:

الزامات پرداخت

زمان چرخش برای جبران خسارت

مدت قرارداد

انتظارات

وکیل می تواند قبل از ارسال به یک نامزد بالقوه، بینشی در مورد نحوه نوشتن قرارداد معتبر ارائه دهد.

درک مخاطبان هدف شما

یک طراح گرافیک که اطلاعات جمعیتی مخاطبان مورد نظر شما را درک می کند مفید است.

هدف کلی آموزش کارمندان جدید در مورد طرز فکر مشتریانی است که محصولات شما را خریداری می کنند، از وب سایت بازدید می کنند، درخواست بروشور اقلام خرده فروشی شما و کاربران رسانه های اجتماعی می کنند که شما را از طریق اینترنت دنبال می کنند.

اطلاعاتی که به شخصی که تصمیم می گیرید برای استخدام کمک کند، در زیر آمده است:

تحصیلات

درآمد

صنعت (یعنی فناوری، خرده فروشی، املاک و مستغلات)

جنسیت

فرهنگ

توصیه می شود یک طراح گرافیک را استخدام کنید که حداقل 2 تا 5 سال تجربه در صنعت شما داشته باشد.

 

برای اطمینان از این که کار مطابق آنچه شما به دنبال آن هستید انجام شده است، هویت برند و مخاطبان هدف را توضیح دهید.

هر شرکت یا کسب و کار متفاوت است، و این جایی است که ارزش های تجاری و افراد مشتری وارد می شوند.

 

اگر یک طراح نمی داند برند شما چه چیزی را می خواهد به دست آورد، شما به احتمال زیاد چیزی را برای شما در نظر خواهید گرفت. همچنین می توانید از آنها بخواهید که تحقیق کنند و در صورت لزوم سؤال کنند.

 

با این حال، ما توصیه می کنیم قبل از شروع پروژه، همیشه از طراح خلاصه کنید. اگر شخصی را برای مخاطبان خود تعریف کرده اید، فراموش نکنید که آن را با خلاقانه به اشتراک بگذارید. این به آنها کمک می کند مخاطبان هدف را بهتر بشناسند.

- مهارتهای ارتباطی مؤثر

یک طراح که می تواند دید شما را هنگام ارسال دستورالعمل از طریق ایمیل، تلفن یا حضوری بفهمد ایده آل است.

 

یک طراح با 5 تا 10 سال تجربه در انجام تکالیف برای انواع صنایع (یعنی مراقبت های بهداشتی، خرده فروشی، مد، فناوری) تصوری دارد که می تواند کل برندسازی طرح های فعلی شما را تغییر دهد.

 

انتخاب کاندیدایی که سؤال می کند، بسیار مؤثر است و می تواند به نظرات تیم توجه کند، مفید است.

 

نکته - یک مصاحبه گپ تصویری انجام دهید

مصاحبه ها هنگام شناختن نامزد بسیار مهم است. البته همیشه می توانید در چت سؤال بپرسید، اما گپ تصویری همان چیزی است که شما را در مورد انتخاب خود مطمئن می کند. می توانید در یک زمان دلخواه توسط خود و نامزد، گپ تصویری تنظیم کنید.

 

در مصاحبه سعی کنید با طراح آشنا شوید.

 

شما همچنین می توانید پیش بروید و از آنها بخواهید تصاویری ارائه دهند که به مهارت شما در سنجش بیشتر کمک می کند. پس از انجام مصاحبه، درمورد آنچه در مورد آنها فکر می کنید، به آنها بازخورد دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۱
atena agency

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی