آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۱۳ ق.ظ

پنج گرایش SEO که در سال ۲۰۱۹ در رتبه بندی قرار دارند

پنج گرایش SEO که در سال ۲۰۱۹ در رتبه بندی قرار دارند

گوگل اولین الگوریتم خود را برای بهینه سازی موتورهای جستجو در سال 2000 رونمایی کرد و دنیای جدیدی از فرصت ها را گشود. نزدیک به 20 سال به جلو بروید. فناوری مدرن با سرعت صاعقه سازگار شده و به روز شده است. پیش فرض اساسی سئو همان باقی مانده است، اما نحوه اجرای آن به سرعت در حال تحول است. در اینجا پنج حوزه اصلی وجود دارد که مشاغل باید در سال 2019 بر روی SEO جستجو کنند. در واقع این موارد به شما برای رسیدن به هدفتان یعنی دیده شدن بسیار کمک می کند.

کاربر محور

با وجود پیشرفت های تکنولوژیکی ما ، هدف اساسی بهینه سازی موتور جستجو همچنان یکسان است: برای کمک به کاربران برای یافتن و شناسایی مطالبی که، مهمترین و مفید برای جستجوی آنها باشد. کاربران امروز می توانند به راحتی تفاوت بین clickbait و محتوای کیفیت را تشخیص دهند. SEO که در ابتدا روی کاربر متمرکز نشده است بی ربط است. بنابراین به جای کیفیت پست های پر از تمرکز روی محتوای با کیفیت و ترکیب جستجوگرانه متفکرانه جستجوگرها تمرکز کنید.

موبایل

تقریبا نیمی از ترافیک وب در سراسر جهان از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. سال گذشته، گوگل فهرست بندی اول موبایل را به عنوان پاسخی به تعداد فزاینده جستجوهای مبتنی بر دستگاه تلفن همراه، حل کرد. برای مشاغل ، این بدان معنی است که محتوا همچنان پادشاه است ، اما ارائه به همان اندازه ضروری است. سایت شما باید دارای طراحی پاسخگو و همچنین محتوای با کیفیت باشد.

رسانه های اجتماعی

هرچه رسانه های اجتماعی در زندگی روزمره ما یکپارچه تر می شوند ، کاربران برای کسب اطلاعات به شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود روی می آورند. SEO همانند سایر موتورهای جستجو برای رسانه های اجتماعی بسیار مهم است. و گرچه هشتگ ها ، تصاویر با کیفیت و عناوین چشم نواز مهم هستند ، نکته اصلی این است که محتوا  به میزان زیادی در وب سایت شما در رسانه های اجتماعی ، اهمیت دارد. تمرکز خود را روی کاربر نگه دارید و محتوای کاملی را ایجاد کنید تا از جمعیت clickbait جدا شود.

جستجوی صوتی

الکسا ، گوگل و سیری نام خانوادگی هستند. دستیاران دیجیتال برای ماندن در اینجا هستند و با تکامل هوش مصنوعی کاربران بیشتر به جستجوی صوتی روی می آورند. این بدان معنی است که کلمات کلیدی و عبارات بسیار مهم هستند. هنگام نوشتن عناوین ، ابرداده و محتوا ، در مورد الگوهای گفتاری کاربران خود فکر کنید. اگر سؤالی بپرسند ، به نظر شما چگونه خواهد بود؟ مطالبی بنویسید که نه تنها مشکل بلکه بیان سوال یا دستورالعمل را پیش بینی می کند.

جستجوی تصویر

به روزرسانی جستجوی تصویر Google 2017 ، یک تغییر دهنده بازی بود. کاربران اکنون می توانند تصاویر را به عنوان گالری بدون ترک موتور جستجو مشاهده کنند. در حالی که در ابتدا به نظر می رسد که وزن کسب و کارها را برای تولید محتوای با کیفیت کم می کند ، در واقع به معنای برعکس است. جستجوی بصری تعریف مجدد بهترین شیوه های SEO است ، و این یک ترکیب طبیعی با جستجوی وب موبایل و سئو رسانه های اجتماعی است.

کاربر هدف اصلی است

SEO همیشه باید کاربر را در اولویت قرار دهد. این که آیا شما در حال نوشتن پست های جدید وبلاگ ، مارک گذاری تصاویر و یا عبارات جستجوی صوتی هستید ، نتیجه اصلی این است که روی ایجاد یک تجربه جستجوی با کیفیت برای کاربران خود تمرکز کنید. به آنها کمک کنید تا مشکلات خود را حل کنند و سریع به سؤالاتشان پاسخ دهند. ما به شناسایی بنگاه هایی که در سئو و روند بازاریابی دیجیتال پیشرو هستند ، کمک می کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۱
atena agency

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی