آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

آژانس طراحی و تبلیغاتی

گرافیک،چاپ،وب،تبلیغات

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲ ب.ظ

انواع استراتژی های بازاریابی در سال 2019

 

انواع استراتژی های بازاریابی در سال 2019

استراتژی مناسب بازاریابی برای موفقیت هر مشاغل بسیار مهم است. به نظر می رسد یک موضوع نسبتاً ساده است ، اما گسترده تر از آن است که فکر می کنید. دکمه گوگل را بزنید و تعجب خواهید کرد که چند نوع استراتژی بازاریابی را می توانید برای رشد و پیشرفت در تجارت خود استفاده کنید.

یافتن و استفاده از نوع مناسب استراتژی های بازاریابی می تواند به شما در رشد کسب و کار و تقویت برند شما کمک کند. بسیاری از مشاغل در عملیات خود از انواع مختلفی از استراتژی ها استفاده می کنند. اما هدف همیشه یکسان است ، برای ارتباط بهتر با مشتریان و رشد، در ادامه مطالب با اصلی ترین راه های بازاریابی آشنا خواهید شد.

بیایید در اینجا رایج ترین 4 نوع استراتژی بازاریابی را بررسی کنیم.

1. بازاریابی پرداخت شده

بازاریابی پرداخت شده بهترین روش برای رشد سریع تجارت شماست. صاحب مشاغل مجبور است هزینه تبلیغات را بپردازد. روش های سنتی مانند تلویزیون ، مجله ، روزنامه و غیره وجود دارد و سپس بازاریابی اینترنتی صورت می گیرد. برای بازاریابی آنلاین نیز باید هزینه آژانس های تبلیغاتی را بپردازید. در عوض آنها تبلیغات و پرداخت محصولات و خدمات را با اشکال مختلف اینترنت از جمله شبکه های رسانه های اجتماعی اجرا می کنند. با این نوع بازاریابی می توانید سریعاً جلوی بازار هدف خود قرار بگیرید.

2. بازاریابی تراکنشی

 

با توجه به سناریو رو به رشد تجارت ، دستیابی به اهداف تعیین شده دشوار می شود. حتی اگر مشاغل در اوج خود باشد ، تحقق اهداف فروش تعیین شده بسیار سخت می شود. برای دستیابی به این هدف ، صاحبان برند برای افزایش فروش کوپن تخفیف و کوپن ارائه می دهند. به این ترتیب ، بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان به سمت برند شما جذب می شوند زیرا آنها دوست دارند کالاهای تبلیغی / تخفیفی بخرند.

3. بازاریابی متنوع

این نوع استراتژی بازاریابی به عنوان "بازاریابی فرهنگی" یا "بازاریابی قومی" نیز شناخته می شود. هدف از این بازاریابی پذیرایی از افراد با پیشینه های مختلف ، عقاید مذهبی ، آداب و رسوم ، دیدگاه ها و نیازهای خاص است. یک برنامه بازاریابی سفارشی با تجزیه و تحلیل همه بخش های فوق برای فروش بیشتر ایجاد شده است. از طریق این استراتژی ، مارک تجاری می تواند رابطه خوبی با مصرف کنندگان برقرار کرده و به سمت برند وی جلب کند.

4- بازاریابی روابط

همانطور که از نام این محصول پیداست ، این نوع استراتژی بازاریابی برای ایجاد رابطه سالم بین صاحبان و مصرف کنندگان تدوین شده است. این امر بر حفظ و رضایت مشتری تمرکز دارد تا کسب. اگر مشتریان از نام تجاری شما راضی باشند ، محصولات گرانبها نیز خریداری می کنند. آنها به برند شما وفادار خواهند ماند.در واقع برای به دست آوردن مشتری جدید هزینه بیشتری دارد تا اینکه مشتریانی را که قبلاً خوشحال کرده اید حفظ کنید.

این 4 نوع استراتژی بازاریابی به همراه سایر راهبردهای موجود ، ارتقاء مشاغل و خدمات شما را آسان تر کرده است. همه این راهبردها همکاری مشترک دارند. با توجه به تمام استراتژی های بازاریابی فوق الذکر ، می توانید یک یا چند مورد را انتخاب کنید که به بهترین وجه مناسب تجارت شما باشد. شما همچنین می توانید استراتژی های مختلفی را برای رشد سریع تجارت خود ایجاد کنید. با تجزیه و تحلیل برنامه های فعلی بازاریابی خود شروع کنید. اگر آنها موفق نباشند ، باید دوباره از ابتدا شروع کنید. چند استراتژی بازاریابی را آزمایش کنید و ببینید که آنها کار می کنند یا نه. همچنین ، انجام این استراتژی ها را با کمال کمال فراموش نکنید تا بتوانید حداکثر بازده را از آن بدست آورید و فراموش نکنید که همواره آنلاین باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۱۲
atena agency
شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۱۹ ب.ظ

اکنون طراحی لوگو

اکنون طراحی لوگو

چه ویژگی هایی در یک لوگو باعث می شود که به یک طراحی برتر لوگو واجد شرایط تبدیل شود؟ پس از رای گیری تعداد زیادی از سازندگان لوگو ، آژانس های بازاریابی دیجیتال و شرکت های طراحی ، یک مورد که می توانند در مورد آنها توافق کنند این است که همه  لوگو های خوب دنیا این سه ویژگی را دارند:

ساده

لوگو های ساده به راحتی قابل تشخیص هستند. به محض اینکه مردم یک لوگو را مشاهده کردند ، باید دقیقاً بدانند که چیست و می توانند آن را با یک مارک یا یک شرکت خاص مرتبط کنند.

تمام لوگوهای قدرتمند یک ویژگی واحد دارند که به آنها در ایستادگی کردن کمک می کند.

همه کاره

هنگام برندسازی شرکت خود ، قطعا می خواهید در لوگو ، تصویر و رنگ بندی خود سازگار باشید. شرکت طراحی لوگو ، LogoBee ، تطبیق پذیری لوگو را با گفتن کامل توصیف می کند ، "شما می خواهید یک تصویر ثابت را در تمام مواد بازاریابی خود ، از جمله علائم ، سربرگ ، کارت ویزیت ، خطوط محصولات و وب سایت ها به تصویر بکشید. اغلب اوقات ، طراحی لوگو پیچیده در یک وب سایت یا بیلبورد خوب کار می کند ، اما وقتی آن را کوچک می کنید تا روی یک قلم یا فنجان قهوه قرار بگیرد ، تصویر یا حروف غیرقابل فهم خواهد شد. لوگو شما همچنین باید به طور سیاه و سفید به خوبی کار کند. "

خاطره انگیز

لوگو های عالی باید توجه مخاطبان مورد نظر شما را جلب کنند و یک تأثیر مثبت ماندگار باقی بگذارند.  لوگوهای خاطره انگیز بسیار آسان هستند، آنها را از حافظه توصیف و به یاد بیاورید زیرا در ناخودآگاه شما تعبیه شده است. حنا ری از طراحی هیل فکر می کند ، "بسیاری از مطالعات نشان داده اند که به یاد ماندنی ترین لوگو ها یک طراحی ساده هستند. در حقیقت ، سادگی این طرح عامل شماره یک لوگوهای به یادماندنی در بررسی ها و مطالعات بود ... [زیرا] این امر به جلب توجه مصرف کنندگان بیشتر از سایر عوامل کمک می کند.

لوگو ها در انواع مختلفی قرار می گیرند. برخی از انواع طراحی لوگو عبارتند از:

 

لوگو های تصویری

ماسک ها

علائم انتزاعی

علائم ترکیبی

کلمات کلیدی

علائم

سمبل ها

به چند مورد از این تصاویر می پردازیم ...

لوگو های تصویری

این لوگو ها را می توان نماد لوگو یا مارک تجاری نیز نامید. در اصل یک نماد یا یک لوگو مبتنی بر گرافیک است. وقتی به فروشگاه اپل یا هر محصول Apple مانند iPhone یا MacBook فکر می کنید ، به آنچه فکر می کنید فکر کنید. آن تصویر یک سیب با یک گزش گمشده نمونه ای از یک لوگو تصویری است. نمونه دیگر می تواند نشان گر قرمز و سفید فروشگاه Bulletye یا نماد دوربین اینستاگرام یا حتی تصویر شبح اسنپچات باشد.

تصویری که شما انتخاب می کنید با یک لوگو تصویری بسیار مهم است زیرا تا زمانی که شرکت در کار باشد ، در شرکت شما خواهد ماند.

علائم انتزاعی

یک علامت انتزاعی شبیه به یک لوگو تصویری است ، به جز اینکه از یک تصویر انتزاعی یا شکل ها و اشکال هندسی به جای تصویر یا آیکون واقعی استفاده می کند. به یاد داشته باشید که چطور بحث کردیم که فروشگاه اپل دارای یک لوگو تصویری از یک سیب با علامت نیش است.

 

یک نمونه لوگو انتزاعی مانند لوگو Pepsi است ، یک دایره ای با رنگ های قرمز ، سفید و آبی یا به لوگو سیاه و سفید آدیداس یا لوگو سبز BP فکر کنید. هر دوی آنها از اشکال انتزاعی تشکیل شده است و اکنون ما آن تصاویر را با مارک های آنها می شناسیم و به آنها پیوند می دهیم.

علائم

Lettermarks یک لوگو مبتنی بر تایپوگرافی است و همچنین می تواند به عنوان لوگوهای مونوگرام شناخته شود. آنها بسیار شبیه به علائم کلمه ای هستند و به طور معمول اولیه شرکت هستند که به منظور ساده سازی نام شرکت طولانی استفاده می شوند.

به عنوان مثال ، درباره شرکت ، International Business Machines فکر کنید. گفتن آن آسانتر است و یک لوگو دارد که می گوید IBM.

مثال دیگر HBO است. بدون کوتاه کردن نام و استفاده از تنها نشانگر آن ، همه ما باید هنگام مراجعه به آن ، Home Box Office را بگوییم.

یا به ناسا فکر کنید. چه کسی می دانست که آن را به عهده اداره ملی هوانوردی و فضایی است؟ همچنین ، تصور کنید که باید آن 42 شخصیت را بر روی کلیه مواد بازاریابی نوشته باشید - احتمالاً نمی تواند در موارد کوچکتر جای بگیرد ، بنابراین کوتاه کردن آن در ناسا باعث می شود تا این لوگو بسیار متنوع تر شود.

علامت ترکیب

یک لوگو ترکیبی علامت گذاری است که شامل چندین لوگو مختلف در یک است. آنها معمولاً دارای نشانک یا علامت نامه در لوگو و همچنین یک علامت انتزاعی ، طلسم یا علامت تصویری هستند. به زبان غیرمستقیم ، نام این شرکت و یک تصویر را در کنار لوگو درج می کنند.

وقتی به شرکت های مارک ترکیبی فکر می کنم ، به پوما فکر می کنم که چهره پوما از روی کلمات پوما یا لوگو Doritos پرش کند. آنها شکل انتزاعی Dorito با کلمات "Doritos" که در سراسر آن می رود. نمونه‌ی دیگر نماد پیتزا دومینو است. آنها یک دومینو واقعی با رنگ قرمز و سفید با نام خود "پیتزا دومینو" در جعبه آبی زیر دومینو دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۱۹
atena agency
پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۰۸ ب.ظ

نکاتی برای کار با آژانس طراحی وب

تصمیم گیری برای مشارکت با آژانس طراحی وب لحظه ای هیجان انگیز برای مشاغل است. شما در حال انجام پروسه "عیب یابی" سایر شرکت ها برای یافتن شرکتی هستید که با دید و نیاز وب سایت شما مطابقت دارد.

اما برای برخی مشاغل، دوره "ماه عسل" به سرعت به پایان می رسد و آنها از تجربه طراحی وب خود به شدت ناامید می شوند. شاید انتظارات برآورده نشود ، یا احساس کنند که این طرح هرگز مطابق آنچه شما در ذهن دارید مطابقت ندارد. به هر دلیلی ، پروژه متوقف می شود و هر دو طرف خود را ناامید و ناامید می کنند. همکاری در پروژه های پیچیده مانند طراحی وب می تواند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه راه حل بیشتر این چالش ها از طریق ارتباطات است. در اینجا چهار نکته ساده برای کمک به شما در درک بهتر روند کار با آژانس طراحی وب ارائه شده است. با پیروی از این دستورالعمل ها، شما ارتباطات را بهبود بخشیده و پایه و اساس محکمی برای موفقیت خواهید یافت.

انتظارات را تعریف کنید

این پروژه مدتها قبل از اینکه دیگر شاهد تکرار وب سایت خود باشید ، آغاز می شود. با تعیین واضح انتظارات در صف مقدم ، می توانید به پروژه کمک کنید. یک خلاصه یک صفحه ای تهیه کنید که به تشریح این پروژه ، مهلت های کلیدی و سایر اطلاعات مربوطه می پردازد. اگرچه شما به احتمال زیاد جلسات پیگیری را برای اصلاح جزئیات پروژه دنبال خواهید کرد ، این خلاصه اولیه درک روشنی از انتظارات شما به آژانس می دهد و خطوط ارتباطی را باز می کند.

یک مخاطب اختصاص دهید

قبل از اولین ملاقات خود با یک آژانس ، تصمیم بگیرید که چه کسی نقطه تماس پروژه خواهد بود. این بیشتر انتظارات را تعریف می کند و ارتباط روشن را در طی مراحل طراحی تضمین می کند.

نقطه تماس شما باید کسی باشد که می تواند به طور مرتب در جلسات شرکت کند ، به سرعت به سؤال پروژه پاسخ دهد و یک تصمیم گیرنده قابل اعتماد برای سازمان شما است. این شخص لازم نیست متخصص در طراحی وب باشد ، بلکه باید انتظارات مربوط به پروژه را به وضوح درک کند و بتواند به طور موثری در ارتباطات بین آژانس و مشاغل شما حرکت کند.

به تخصص خود اعتماد کنید

وقتی آژانس را انتخاب می کنید ، به تخصص آنها اعتماد خواهید کرد. از همه اینها ، شما احتمالاً آنها را انتخاب کرده اید زیرا از نمونه کارها آنها خوشتان آمده . آژانس ها سخت تلاش می کنند تا در کارهایی که می کنند بهترین باشند. انتظار دارید که برخی از ایده های شما به چالش کشیده شود و برای پیشنهادات آماده باشید. قبل از شروع پروژه ، برای پاسخ به سؤالاتی که حتی به آنها فکر نکرده اید ، آماده شوید. در حالی که سؤال کردن و روشن شدن انتظارات کاملاً مناسب است ، در نهایت باید به آژانس اعتماد کنید تا آنچه را که انجام می دهند بهترین کار را انجام دهد.

مایل به همکاری باشید

پروژه شما احتمالاً چندین تکرار را طی خواهد کرد در حالی که آژانس جزئیاتی از قبیل تجربه کاربر ، جزئیات رابط و قرار دادن محتوا را انجام می دهد. در تنظیمات در دید اولیه خود باز باشید. به عنوان مثال ، اگر به یک مورد خاص در نمونه کارها آژانس علاقه دارید ، اما این پروژه شامل ویژگی های تجارت الکترونیکی موردنیاز شما نمی شود ، آماده شوید تا درباره سایر گزینه های طراحی که ممکن است بهتر به تجارت شما کمک کنند ، بحث کنید.

بخشی از همکاری همچنین شامل بازخورد صادقانه است. اگر جنبه طراحی یا رابط را دوست ندارید ، اینگونه بگویید. اگر چیزی را درک نکردید ، بپرسید. ارائه بازخورد به موقع و سازنده به پروژه کمک خواهد کرد تا یکنواخت تر پروژه پیش برود و اطمینان حاصل کند که انتظارات در هر دو هدف برآورده شده است.

هیچ کاری برای آژانس ناامید کننده تر از رسیدن به مراحل نهایی یک پروژه و تحقق مشتری خوشحال نیست. با رعایت این نکات می توانید از ناامیدی جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که این پروژه برای همه افراد درگیر موفقیت آمیز است.هنگامی که شما آماده انتخاب آژانس وب هستید ، فهرست ما را برای لیست بهترین شرکتهای طراحی در نزدیکی خود بررسی کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۰۸
atena agency
چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۰۲ ب.ظ

کلید های اصلی لوگو


پیام برند و منحصر به فرد بودن

طراحی لوگو شما باید داستان برند سازمان را به تصویر بکشد و از رقبا قابل تشخیص باشد. برای اینکه لوگو شما مشهور شود ، باید بی نظیر و قابل درک باشد. لوگو همچنین باید به صنعت شما مربوط باشد.  باید از طریق خصوصیات و مفاهیمی که مهم هستند، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. هنگام تنظیم پیام، آن را در طراحی خود ساده و متناسب کنید. دریافت پیام پیچیده آسان نیست، به خصوص هنگام عبور از بیلبورد یا تماشای تبلیغات کوتاه مدت.

انتخاب رنگ و فونت

انتخاب رنگ تأثیر زیادی بر درک مردم از یک لوگو دارد. به گفته کارشناسان، رنگ تشخیص برند را تا 80٪ افزایش می دهد. سایه های رنگ، بسته به ارائه آنها ، معانی مختلفی دارند. به عنوان مثال ، سایه قرمز با یک موسسه حقوقی خوب کار نخواهد کرد. سایه های رنگی که استفاده می کنید همچنین باید شما را قادر سازد که لوگو خود را در پس زمینه ای متفاوت و یا با رنگ های معکوس نمایش دهید. این برای مشاغل کوچک آینده ضروری است زیرا ممکن است در آینده تقاضا برای لوگوی شما در رسانه ها و سیستم عامل های مختلف ایجاد شود. فونتی که انتخاب می کنید باید خوانا باشد، برخی از قلم ها تمایل دارند روی یکدیگر همپوشانی داشته باشند و ممکن است معنای متفاوتی را نسبت به آنچه هدف دارند منتقل کنند.

لوگو تایپ : یک علامت کلمه باعث می شود تا مردم شما را بشناسند و همچنین یک راه عالی برای سفارشی کردن لوگو برای برند های مختلف ارائه دهند. نمونه ها شامل لوگو های Google ، FedEx و Mobil است. نماد مورد نظر شما باید منحصر به فرد باشد و موردی که مشتریان هدف شما می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. با این کار اطمینان حاصل می شود که لوگوی شما به رسمیت شناخته شده قوی و گسترده ای باشد. نمونه هایی از مارک لوگو شامل لوگو های Tweeter ، Caltex و Apple است.

لوگوی ترکیبی: این یک لوگو است که شما با استفاده از هر دو نماد و تایپوگرافی طراحی می کنید. این نوع لوگو ایده آل است زیرا می توانید در هنگام برندسازی از نماد یا تایپوگرافی به تنهایی استفاده کنید. شما همچنین ممکن است آنها را با هم استفاده کنید. این باعث می شود انعطاف پذیر تر برای استفاده در سیستم عامل های مختلف باشد. نمونه هایی از لوگو های نایک ، BP و ویندوز. شما باید لوگو خود را به گونه ای طراحی کنید که برای استفاده در چاپ های کوچک ، به عنوان مثال کارت ویزیت و چاپ های بزرگ مانند تابلوهای تبلیغاتی مقیاس پذیر باشد. شما ممکن است یک الگوی آنلاین را انتخاب کنید که کاربرد طراحی را محدود کند. همچنین امکان استفاده شخص دیگری از همین الگوی وجود دارد. این ممکن است منجر به عدم وجود یک لوگو منحصر به فرد شود زیرا میلیون ها کاربر اینترنتی به همان سازنده لوگو آنلاین شما ممکن است دسترسی داشته باشند. همچنین ممکن است لوگو شما دسترسی به حق چاپ و علائم تجاری نداشته باشد. بنابراین ، شما ممکن است نیاز به تخصص قانونی برای محافظت از هویت خود داشته باشید. به عنوان یک طراح یا صاحب یک لوگو ساخته شده با استفاده از یک لوگو ساز آنلاین ، روند اخذ حق چاپ می تواند خسته کننده باشد.

هزینه

بیشتر سازندگان لوگو آنلاین کاملاً رایگان نیستند. برای استفاده از برخی از ویژگی های اضافی یا قالب ها ، ممکن است هزینه بخواهید. بسیاری از سازندگان لوگو آنلاین حتی وقتی با طراحی خود درگیر طراحی آن باشید ، علامت خود را بر روی لوگوی شما چاپ می کنند. و برای خلاص شدن از علامت باید هزینه ای پرداخت کنید. بنابراین هزینه های پنهانی وجود دارد که امکان شما را محدود می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۹ ، ۲۱:۰۲
atena agency
سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۴۶ ب.ظ

نکات طلایی طراحی لیبل و بسته بندی

نکات طلایی طراحی لیبل و بسته بندی
طراحی لیبل و بسته بندی در نگاه اول می تواند دلهره آور به نظر برسد ، اما لازم نیست نگران باشید، لازم نیست به دنبال شرکت هایی با قیمت های عجیب بروید، و اگر طراح هستید لازم نیست به اندازه بازکردن اتم انرژی صرف کنید، طراحی لیبل و بسته بندی بسیار ساده است، تنها دانستن چندین نکات طلایی طراحی لیبل و بسته بندی می تواند شما را در دسته بهترین ها قرار دهد.
سبک های اوریگامی فقط برای شجاعان نیست
بعضی اوقات با بسته بندی روبرو می شوید که بسیار زیبا است و به راحتی نفس شما را از بین می برد. طرح های تاشو برای طراحی لیبل و بسته بندی، با الهام از اریگامی باورنکردنی به نظر می رسند و بسته بندی را به یک اثر هنری تبدیل می کنند. بسیاری از طراحی های الهام گرفته از اریگامی در هسته اصلی آنها به طرز شگفت آور ساده ای قرار دارند و بر اساس قالب های طرح ریزی شده اندیشیده اند. اگر به اندازه کافی شجاع هستید و سعی می کنید طرح های اوریگامی خود را از ابتدا خلق کنید، قبل از اینکه به سیستم و نرم افزار ها مراجعه کنید به سراغ تکه کاغذ ها بروید ، با مدل های ناخوشایند روی کاغذ با درجه پایین آزمایش کنید.
بسته بندی با برچسب های کوچک
طراحی لیبل و بسته بندی بسیار هیجان انگیز می تواند باشد، کافی است خلاق باشید، یکی از روش ها و نکات عالی استفاده از برچسب های کوچک و ساده است، در قسمت حساس بسته بندی یا شی مورد نظرتان یک برچسب کوچک حاوی اطلاعات مهم با طراحی جذاب قرار دهید این کار حس خوبی به مخاطب می دهد و محصول شما را وزین تر خواهد کرد. برچسب ها را می توان به بطری ها وصل کرد ، یا به دور اشیاء بپیچید. طراحی آنها بسیار ساده است و ارزان قیمت برای چاپ.
اجازه دهید تایپوگرافی شما محصول را بفروشد
تایپوگرافی یک عنصر تحول گرا در طراحی گرافیک است، به خصوص در طراحی لیبل و بسته بندی، یک فونت خاص را انتخاب کنید و یک محصول جذب کننده ایجاد کنید همواره در حال بدست آوردن طرحی باشید که به طور ناگهانی احساسات را نشانه بگیرد.
برای طراحی لیبل و بسته بندی از یک پالت رنگ طبیعی استفاده کنید
روزهای جسورانه و بسته بندی پرحرف به پایان رسیده است. برای اینکه در بازار مدرن مرتبط باشید ، باید آن را کم رنگ کنید، و تنها یک پیام مهم را بازگو کنید، رنگ ها با الهام از طبیعت خاصیت آرام بخش دارند و برای کالاهای تجاری که دارای محیط زیست و دارای آگاهی اخلاقی تر هستند، بسیار موثرند.
عکاسی را با سبکهای حداقل ترکیب کنید
روند بسته بندی ها می آیند و می روند ، و یک مورد که همیشه در جریان است ، نوع گرافیکی است که احساس مناسب ایجاد می کند. در حال حاضر ، گرافیک های مصور یا طرح های ساده تایپی به نظر می رسد محبوب ترین رسانه ها گرافیکی هستند. عکاسی ممکن است در حال حاضر در بسته بندی امری عادی نباشد ، اما این به معنای این نیست که اگر به روشی درست طراحی شود ، نمی تواند شیک و مرتبط به نظر برسد، برای نگه داشتن عکاسی روی بسته بندی های زیبا و مدرن ، به تصاویر جالب توجه ، گرافیکی نگاه کنید و از عکاسی سیاه و سفید استفاده کنید. با استفاده از تایپوگرافی رنگارنگ ، این می تواند واقعاً چشم نواز و به نظر برسد.
طراحی لیبل و بسته بندی سیاه و سفید
در مورد محصولات با هدف مردان ، مانند محصولات اصلاح و لوازم آرایشی مردانه ، هنوز یک کد طراحی دقیق وجود ندارد که چه نوع و چه سبکی وضعیت را به فروش تبدیل کند. من مایل به رنگ آبی سنتی برای پسران ، صورتی برای دختران نیستم ، شما می توانید با ترکیب رنگی سیاه و سفید قوی و گرافیکی ، به طرح های بسته بندی خود یک حس مردانه یا یکنواخت اضافه کنید. الگوی بسته بندی مدرن دقیقاً همین کار را انجام می دهد ، و از لحاظ بصری بسیار قوی است، فراموش نکنید که تاریخ ثابت کرده است رنگ سیاه و سفید هیچ گاه محبویت خود را از دست نمی دهند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۴۶
atena agency
چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۰۳ ب.ظ

طراحی لیبل

برای اینکه یک شرکت محصولات و خدمات خود را به صورت عمده ارائه نماید نیاز به چاپ و طراحی لیبل دارد. همانطور که می دانید امروزه برندهایی زیادی وجود دارند که برای دیده شدن مدام دست به تغییر می زنند، در این تغییرات طراحی لیبل و بسته بندی محصولاتشان را نیز جدید میکنند. چاپ ۀفست در این خصوص به صاحبان برند کمک میکند تا به سرعت بتوانند بسته بندی و طراحی ایبل محصولشان را به روز کنند. از این رو می توانیم بگوییم که چاپ آفست نقش بسزایی در سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی بسته بندی و همچنین طراحی لیبل محصولات دارد.

لیبل یا برچسپ سبب بوجود آمدن یک هویت برای برند میشود، هویتی که کاملا قابل اعتماد است.زیبایی در طراحی لیبل امری ست که سبب متمایز شدن محصولاتتان از سایر محصولات می شود و در پیشرفت کسب و کارتان بسیار موثر است.پس برای جذب مشتریان به سمت محصولتان باید به یک بازاریابی استراتژیک فکر کنید.طراحی لیبل تان را به طراح حرفه ای بسپارید تا از رقبا پیشی بگیرید.

امروزه بیشتر از لیبل های کاغذی استفاده می شود زیرا علاوه بر ارزان بودن، تنوع بالایی نیز دارند.انواع لیبل های کاغذی شامل مات، گلاسه، نیمه گلاسه می شود.اگر لیبلی مقاوم دارید باید از لیبل های پی وی سی بهره ببرید زیرا دوام بیشتری در برابر کشیدگی دارند.لیبل های متال هم از لحاظ دوام و کیفیت جایگاه خ.بی را در اختیار دارند و از الیاف آلومینیوم تهیه شده اند.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۰۳
atena agency